2009. június 5., péntek

AdWords és egyéb finomságok

Ebben a blogban az a célom, hogy posztjaimban a Google Adwords-szel kapcsolatos témákat, trendeket, újdonságokat vessek fel, hogy a hozzászólásokkal minél több kérdést, problémát megvitathassunk a keresőmarketing ezen területéről.

Feltételezem, hogy az olvasók elvárásai is hasonlóak; izgalmas és eddig nem publikált írásokat és eseteket szeretnének látni, olyanokat, amelyek az ő üzleti vagy magán életükben is megjelennek, amelyek hasznukra válnak. Annak érdekében, hogy mind ti, mind én szerkesztőként élvezzük a blogot, kezdő lépésként igyekszem a legjobbat megmutatni, és számítok a figyelmetekre!

A blogban tehát az AdWords-szel is foglalkozom. Az újdonságok és trendek mellett igyekszem esettanulmányokat bemutatni. A Google hirdetési rendszer érdekességeirőlm illetve a Google termékeiről és új funkcióiról fogok írni.

Célom, hogy a Google keresés ne abba merüljön ki, hogy beírjuk a kulcsszót a keresőbe, és megnyomjuk a "Google keresés" gombot. A keresőmarketinges munkám miatt számomra természetes az internetes keresés. Az a tapasztalatom, hogy a kortársaim a weboldalak keresésén nem jutnak túl. Mióta is használjuk az Universal Search-et? Hol vagyunk már a 2007 nyarától! A minap jelentette be a Google a Google Searchology keretében új keresési opcióit. Észrevettétek, hogy a google.com-on a keresési mező alatt "Show options" ikon jelenik meg, mely számos eszközhöz juttat bennünket, hogy a keresés még inkább megfeleljen az elvárásainknak, igényeinknek?

Google és webes újdonságok, amelyek folyamatosan hajtják előre a keresőmarketinget és nem engedik, hogy az álló vízben horgonyozzon le egy keresőmarketing cég. Remélem, a blog bejegyzések hasznos információkat nyújtanak az érdeklődőknek.

Hasznos időtöltést kívánok!

WebMa Lívi
Újabb bejegyzés
Korábbi bejegyzés

0 megjegyzés: