Költség helyett megtérülés a szállodaiparban
Nagy sikerrel zárult a Vimosz (Vendéglátó és Idegenforgalmi Munkaadók Országos Szövetsége), valamint a WebMa közös szervezésében, 2010. november 3-án megtartott, “Válasz a válságra – Szállodai hatékonyságnövelés online megoldásokkal” címen megtartott vezetői tréning. A rendezvényen elsősorban szállodai marketing vezetők és szállodaigazgatók vettek részt, akik munkájuk kapcsán napi szinten szembesülnek az online marketing fontosságával.
Ezért döntött a VIMOSZ, szakmai partnereivel a WebMa Analitikus Marketinggel és a Cisco Vállalkozói Intézettel közösen egy olyan hiánypótló konzultációs és tréning sorozatot elindítása mellett a turiszikai iparágban dolgozó döntéshozók számára, vertamely:
- Azokra a problémákra és kérdéskörökre fókuszál, amelyek a tapasztalatok szerint a legtöbb “tanulópénz” megfizetésével járnak, illetve amelyekkel a legtöbb esetben már túl későn szembesülnek a döntéshozók
- Valóban szállodaipari vezetőknek -menedzsereknek szól és elsősorban az felelős és sikeres üzleti döntések meghozatalában nyújt segítséget az online marketinggel és internetes kommunikációval kapcsolatosan
- Valós és gyakorlati tapasztalatokból építkezik, a hazai piaci környezetre és sajátosságokra szabva
Az első konzultáció alkalmával azokat az online marketinggel kapcsolatos kérdéseket jártuk körbe, amelyeket minden menedzsernek, cégtulajdonosnak vagy marketing vezetőnek elsőként kellene feltennie, mielőtt bármilyen keresőoptimalizáló, AdWords, webes technológiai fejlesztésbe vagy egyéb online marketing befektetésbe kezd. A teljesség igénye nélkül az alábbi témákkal foglalkoztunk:
-
Mennyibe kerül valójában vagy mennyi profitot jelenthet egy jó vagy rossz döntés?
-
Keresőoptimalizálás, keresőmarketing, közösségi média – melyikkel kezdjek, melyikre van szükségem?
-
Hol tart ma a piac, milyen lehetőségekről maradunk le, ha tartunk lépést a trendekkel?
-
Hogyan deríthetem ki, hogy hol tartanak versenytársaim? Mit érdemes megtanulnom tőlük?
-
Keresőoptimalizálás és keresőmarketing ára – mennyi az annyi? Hogyan érdemes számolni a költségeket és a megtérülést?
-
Hogyan mérjük a sikert? Mi számít sikeres kampánynak vagy weboldalnak?
-
Milyen erőforrások, képességek szükségesek egy sikeres online marketing projekthez? Házon belül vagy outsourcing? Melyiknek mi az előnye?
-
Milyen szempontokat vegyünk figyelembe a beszállítók kiválasztásánál?
A konferencia részletes programja:
09.30 – 10.00 | Regisztráció |
10.00 – 10.05 | Köszöntő (Böröcz Lajos, a VIMOSZ főtitkára) |
10.05 – 10. 45 | Szállodai online marketing stratégiai szemmel – amit minden szállodavezetőnek tudnia kell (Vajda Éva ügyvezető, iWebma Kft.) |
10.45 – 11.30 | Keresőoptimalizálás és keresőmarketing ára – mennyi az annyi? Hogyan érdemes számolni a költségeket és a megtérülést? (Vajda Éva, iWebma Kft.) |
11.30 – 12.00 | Hol tart ma a piac? Milyen lehetőségekről maradunk le, ha nem ismerjük a trendeket? (Vajda Éva, iWebma Kft.) |
12.00 – 12.30 | Internet és kommunikáció – hogyan működtetheti szállodáját olcsóbban és hatékonyabban az új, internetes technológiák segítségével? IT beruházásokkal kapcsolatos stratégiai kérdések (Fábián Zoltán, osztályvezető, T-Systems Vállalati Szolgáltató Üzletág) |
12.30 – 13.30 | Ebéd |
13.30 – 14.00 | Hogyan mérjük a sikert? Mi számít sikereses kampánynak vagy weboldalnak? (Vajda Éva, iWebma Kft.) |
14.00 – 14.30 | Milyen erőforrások, képességek szükségesek egy sikeres online marketing projekthez? Házon belül vagy outsourcing? Melyiknek mi az előnye? (Vajda Éva, iWebma Kft.) |
14.30 – 15.00 | Növekedés és finanszírozás – hogyan kerüljük el a csapdákat? Hogyan válasszuk ki a számunkra legmegfelelőbb finanszírozási formát? (Szabó Zsolt Roland, Cisco Vállalkozói Intézet) |
15.00 – 15.30 | Konzultáció |
15.30 – 15.35 | Zárszó (Várnai Zsuzsanna, a VISZ ügyvezető elnöke, a Turizmus- Vendéglátás Ágazati Párbeszéd Bizottság munkavállalói oldal társelnöke) |
Keressen minket bizalommal, ha online marketing aktivitásaihoz profi segítségre van szüksége!