2011. március 17., csütörtök

Honlapunkon cikkek sorát írtuk az AdWords újdonságokkal kapcsolatban kiemelve azok jelentőségét, fontosságát. Ezek a cikkek az AdWords olyan újonnan elérhető szolgáltatásaival kapcsolatosak, mint például az okostelefonokra történő hirdetések, hirdetésbővítmények használata és személyre szabott földrajzi célzás. További újítások mind azt a célt szolgálják, hogy az AdWords hirdetések minél célzottabbak, minél hatékonyabbak legyenek. Tudta például, hogy nem kell külön kampányt indítania mobiltelefonokra, hiszen azt be tudja állítani a kampánybeállításoknál? Kíváncsi arra, hogy milyen lehetőséget kínál az AdWords azon látogatók speciális megszólítására, akik már jártak az Ön weboldalán, és így sokkal célzottabban lehet nekik hirdetni?

Weboldalunkon az új cikkek mellett további AdWords hirdetésekkel kapcsolatos írást talál, amelyek a szponzorált hirdetések témakörét ölelik fel. Többek között a kulcsszavak minőségi mutatójáról, a Quality Score-ról is olvashat. Az AdWords kampányok egy nagyon fontos mutatója a Quality Score. A minőségi mutatónak köszönhetően nem csak az aukción megadott kattintási árakon, azaz a CPC-n múlik a AdWords hirdetések teljesítménye, hanem az Ön hirdetésének és érkezési oldalainak minőségén is, amit a Quality Score fejez ki egy 1-től 10-es skálán, ahol a legkedvezőbb érték a 10.

A Google Adwords egy hihetetlenül gyorsan változó, innovatív rendszer, amelynek professzionális kezeléséhez elengedhetetlen az up-to-date szakmai tudás. Ennek hiányában gyakorlatilag minimális esélyünk van arra, hogy az egyre nehezebbé váló piacon megfelelő minőségben, pozícióban és kattintási díjjal hirdessünk. Az alábbi videóban érdekes és tanulságos információkat tudhatunk meg a Google saját 2010-es kutatásaiból.

Újabb bejegyzés
Korábbi bejegyzés

0 megjegyzés: