2017. február 20., hétfő


  1. Mindent egy fiókból irányíthatsz


Az AdWords egyik nagy előnye, hogy nem kell minden hirdetéstípust más rendszerben létrehozni, állandóan azon gondolkodni, hogy mi is a jelszó, hogy melyik kampány melyik rendszerben van. Nem okoz problémát, hogy nem látod egyszerre az egész hirdetési  teljesítményt. Az AdWords rendszere egyszerre képes kezelni az összes típusú kampányt. Egyetlen fiókból irányítható a keresési, a tartalmi- és a videókampányt is.

  1. Csak akkor fizetsz, ha teljesít a kampány

A hagyományos offline médiával (újság, rádió, tv) ellentétben az AdWords kampányok esetén nem azért fizetsz, hogy megjelenjen a hirdetésed, hanem azért, ha a felhasználó olyan jónak találta azt, hogy rá is kattintott. Így nem fordul elő az, hogy rengeteg pénzt kifizetsz a hirdetésre és még csak nem is látta vagy olvasta el senki. Ezzel a módszerrel sokkal könnyebben megtérül a befektetett pénz.

  1. Rengeteg célzási módszer használható

Vegyük például az újságban való hirdetést alapul. Mit határozhatsz meg? Csak annyit, hogy melyik újságban szeretnél hirdetni, meg esetleg azt, hogy melyik oldalon jelenjen meg maga a hirdetés. Ez miért nem hatékony? Mert azok az emberek fogják látni a hirdetést, akik megvásárolják az adott újságot, attól függetlenül, hogy érdekli-e őket az általunk kínált termék/szolgáltatás, vagy sem. Ezzel szemben az AdWords keresési kampányainál csak azoknak az embereknek jelenik meg a hirdetésünk, akik az adott termékre/szolgáltatásra kerestek rá. A tartalmi hálózat esetében pedig szűkíthetjük a célzásunkat nem, korosztály, családi állapot, elhelyezés és keresési kifejezés szerint. Ennek köszönhetően teljes mértékben testre szabhatjuk, hogy kiknek jelenjenek meg a hirdetések, ezért csak olyan emberek fogják látni, akik tényleg érdekeltek, így sokkal jobb eredményeket lehet elérni, mint a hagyományos módszerrel

  1. Mérhető eredmények

Gondolj csak bele, hogy milyen nagy segítség az, hogy a hirdetési tevékenység eredményeit számszerűsíti a rendszer. Minden beállításról megállapítható, hogy mekkora eredményt hozott, hogy melyik kampány ment jobban vagy rosszabbul, hogy melyik hirdetésszöveget szeretik jobban a felhasználók, hogy ténylegesen milyen felhasználók válnak vásárlóvá, és így tovább. Ezeket mind-mind meg lehet állapítani, és ebből a rengeteg információból következtetéseket levonni arra vonatkozóan, hogy hogyan optimalizáljuk tovább a kampányainkat, hogy még jobb eredményeket hozzanak.

  1. Csak releváns hirdetéseket lát a felhasználó

Ez azért nagyon fontos, mert így teljesen biztos lehetsz abban, hogy aki a hirdetésre kattintott, az érdeklődik a termék/szolgáltatás iránt, hisz azok számára, akik nem érdeklődnek, nem is jelenik meg, így nem tudnak rákattintani. Ez ezért is jó, mert így nem rontja a statisztikát olyan emberek véletlen kattintása, akik számára teljesen irreleváns a hirdetésünk.



Keressen bennünket bizalommal, ha profi segítséget igényel AdWords-hirdetéseihez!


Újabb bejegyzés
Korábbi bejegyzés

0 megjegyzés: