2017. március 14., kedd

A Google AdWords Súgójában található tipp:

“Tudjuk, hogy nagyon csábító, de jobb, ha inkább nem végez keresést a Google.hu webhelyen a pozíció ellenőrzéséhez. A hirdetést megjelenítő keresésekkel felhalmozhat megjelenéseket kattintások nélkül, ezzel csökkenhet az átkattintási arány és előfordulhat, hogy a hirdetése nem jelenik meg olyan gyakran, ahogyan kellene. Ha pedig rendszeresen megkeresi hirdetését a Google keresés használatával, de soha nem kattint rá, akkor egy idő után előfordulhat, hogy soha többé nem látja a hirdetést. Ez azért van, mert a Google rendszere nem jelenít meg olyan hirdetéseket az egyes felhasználóknak, amelyekről úgy véli, hogy az adott felhasználót nem érdeklik.”


Ha AdWords-ben hirdetünk, akkor teljesen jogos, hogy szeretnénk saját szemünkkel meggyőződni arról, hogy a hirdetésünk valóban megjelenik-e a célzott kulcsszavakra.

Fontos tudni, hogy ha sokszor rákeresünk a kulcsszavainkra - és ezzel kattintás nélküli megjelenéseket generálunk -, akkor bizony árthatunk a kampányunknak!

Sőt, mivel a Google algoritmusai okosak, ha többször nem kattintunk rá, akkor lehetséges, hogy többet nem is fogjuk látni a hirdetésünket.

Az éles kereső helyett ezért a megjelenés ellenőrzésére kérjük, hogy inkább az AdWords fiókban található "Hirdetéselőnézet- és elemzés" eszközt használja!

Az alábbiakban találja rövid útmutatónkat az eszköz használatához.

Jelentkezzen be Google Adwords fiókjába a http://adwords.google.com/ linken.


A szürke felső sávban kattintson az “Eszközök” menüpontra, majd a lenyíló lehetőségek közül válassza a “Hirdetés-előnézet és -elemzés” eszközt.


Válassza ki, hogy mely országban, helyiségben és eszközön, mely keresőszóra vonatkozóan kívánja ellenőrizni hirdetései megjelenését.


Az “előnézet” gombra kattintva látja az eredményt. Ha hirdetése aktuálisan nem jelenik meg, akkor annak okáról is tájékoztatja az eszköz.

Keressen bennünket bizalommal, ha profi segítséget igényel AdWords-hirdetéseihez!


Újabb bejegyzés
Korábbi bejegyzés

0 megjegyzés: