2018. március 29., csütörtök

Online marketing tréning cégvezetőknek, döntéshozóknak

Senki sem érthet mindenhez, azonban vezetőként nagyon fontos, hogy jó, megalapozott döntéseket hozzunk még olyan területeken is, mely nem a szakterületünk!

Az online marketing világa egy hihetetlenül gyorsan változó világ, mely óriási kihívásokat támaszt mind az online marketing szakértőkkel, mind pedig a vállalati döntéshozókkal szemben.

Azonban míg egy marketing szakértőnek részletekbe menően, minden operatív részletet ismernie kell, addig egy üzleti döntéshozónak csak a legfontosabb üzleti lehetőségekkel és az elvárható eredményekkel kell tisztában lennie. Ez könnyűnek tűnhet, hiszen manapság az interneten már minden információ könnyen megtalálható... Viszont pont ez okozza a nehézséget! Rengeteg elérhető információ van az interneten az online marketinggel kapcsolatban is, melynek nagy része sajnos csak féligazság, mert maga az írója nem gyakorló szakember. Az igazi kihívás az, hogy megtaláljuk a hiteles forrást és meg tudjuk állapítani, hogy döntéshozóként mely információkra van szükségünk. Mi ebben szeretnénk segíteni!

Jöjjön el április 23-án tartandó Hivatalos Google Akadémiánkra a Google Groundra, ahol Vajda Éva - a WebMa ügyvezető igazgatója és vezető tanácsadója - segít eligazodni üzleti döntéshozóknak az online marketing komplex világában. Csak a lényeg, tömören.


A tréninget olyan vezetőknek ajánljuk, akik:

  • Kiemelten fontosnak tartják vállalatuk online megjelenését.
  • Nem kívánnak online marketing szakértővé válni.
  • Gyorsan és hatékonyan szeretnék maximalizálni az online marketing erőfeszítések megtérülését.

A tréning kiterjed arra, hogy milyen újdonságok vannak az online marketingben 2018-ban és hogy mi az, amit a mai, tudatos vásárlók elvárnak tőlünk, mint cégtől. Szó lesz arról, hogy miért fontos felmérnünk az iparági versenytársaink online marketing aktivitásait is, valamint hogy mit tehetünk annak érdekében, hogy versenyelőnyre tegyünk szert az online marketing eszköztár segítségével.

Tippeket adunk azzal kapcsolatban is, hogy mely csatornákat (Google AdWords, Facebook, LinkedIn, stb.) érdemes használni és hogyan tűzzünk ki reális kampánycélokat. Fontos tudni azt, hogy hogyan mérhetjük az online marketing költésünk eredményét és megtérülését, valamint, hogy hogyan határozzuk meg egy weboldal látogató és egy online konverzió (vásárlás, ajánlatkérés, hírlevél feliratkozás, stb.) értékét.

Ezen kívül még kitérünk arra is, hogy hogyan szervezzünk meg profin egy online marketing projektet, hogy mit kell legalább tudnunk ügyfélként, ha egy online marketing ügynökséggel szeretnénk együtt dolgozni, hogy hogyan tudjuk kiszűrni az álszakértőket és egy szakértő online marketing ügynökséget kiválasztani, vagy hogy mely esetekben érhetni meg cégen belülről koordinálni online marketing tevékenységünket.

Mit nyer Ön a tréninggel? A tréninget követően Ön:

  • …képes lesz meghatározni cégének jelenlegi online marketing helyzetét a versenytársakhoz képest,
  • …meg fogja érteni az online marketing stratégia alapköveit,
  • …érteni fogja, hogy hogyan mérheti az eredményeket és hogyan számolhatja ki az online marketing tevékenység megtérülését,
  • …valamint képes lesz nagy biztonsággal kiválasztani a megfelelő online marketing ügynökséget, aki hatékonyan tud segíteni üzleti céljainak elérésében.

Tudjon meg többet az üzleti döntéshozóknak szóló hivatalos Google Akadémiánkról!


Szeretné stratégiai szinten átlátni az onlie marketinget, de túl messze van Budapest? Szeretnénk figyelmébe ajánlani a Business Boot Camp elnevezésű tréningsorozatot, melyben a Google, az Erste Bank és a WebMa közreműködésével végigjárjuk Magyarország nagyvárosait, és ingyenes üzleti tréninget tartunk az érdeklődőknek.

Az egész napos előadás alatt szó lesz arról, hogy valójában mi szükséges egy vállalat dinamikus növekedéséhez, hogy milyen változások mentek végbe a vásárlók és a piac felfogásában az utóbbi években, hogyan tudjuk tudatosan megtervezni a vállalatunk növekedését, valamint hogy hogyan tudjuk finanszírozni is azt. Továbbá szó lesz arról, hogy a növekedési célokhoz hogyan járulhat hozzá az online marketing és milyen nagy, valamint pontosan milyen szerepe van magánnak a cégvezetőnek is vállalata növekedésében.

Ha szeretne több részletet megtudni a Business Boot Camp-ről és a következő állomás helyszínét és időpontját megtudni, nézze meg honlapunkon!

Újabb bejegyzés
Korábbi bejegyzés

0 megjegyzés: