Google Ads esettanulmány: Magyar Termék Nonprofit Kft.
Óriási szakmai megtiszteltetés érte a WebMa csapatát. Egy nagyon kedves ügyfelünk, a Magyar Termék Nonprofit Kft. Google Ads kampánysikere egy szakmai esettanulmányban is megtekinthető a Think with Google felületén.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. a hazai gyártású és hazai feldolgozású termékek népszerűsítését végzi 2006 óta. A “magyar termék”, “hazai termék” és “hazai feldolgozású termék” védjegyeit az élelmiszerboltokban és hipermarketekben is könnyen felismerhetjük a termékek csomagolásain. Jelenleg körülbelül 170 hazai gyártó cég csaknem 4000 terméke viseli büszkén ezeket a védjegyeket.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. rendszeres termékpromócióival, online influencer- és edukációs kampányaival népszerűsíti a hazai termékek vásárlását és hívja fel a hazai fogyasztók figyelmét ezekre a minőségi termékekre.
A WebMa csapata büszke arra, hogy hatékony Google Ads kampányokkal segítheti a hazai termékek népszerűsítését és hálás azért a bizalomért, amellyel újra és újra megtisztel minket a Magyar Termék Nonprofit Kft. csapata.
A Think with Google felületén elérhető Google Ads esettanulmány legfontosabb részletei:
A display hirdetések célzásához elérhető egyéni- és vonzódási célközönségek, valamint a YouTube for Action kampánytípus használatával a 2018-as kampányban a 2017-es kampányhoz képest például:
- 432%-kal magasabb célkonverziós arányt (főkonverziók: AP kód feltöltés, játék regisztráció és kuponletöltés),
- 438%-kal több célteljesülést (főkonverziókat: AP kód feltöltést, játék regisztrációt és kuponletöltést, valamint
- 685%-kal magasabb célkonverziós értékeket értünk el (az előző évivel azonos célértékek használata mellett).
További részletekért és a teljes esettanulmányért látogasson el a Think with Google felületére:
http://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/success-stories/local-case-studies/hungarian-ngo-uses-video-drive-conversions-180/
Keressen minket bizalommal, ha online marketing aktivitásaihoz profi segítségre van szüksége!