WebMa esettanulmányok és online marketing oktatóanyagok
A jelenlegi járványügyi helyzet sok szempontból, sok hirdető és piaci szereplő számára nehéz helyzetet teremtett. A kijárási korlátozás azonban lehetőséget nyújt a tanulásra, fejlődésre, önképzésre is. Ehhez szeretnénk segítséget nyújtani, muníciót adni néhány hasznos és ráadásul ingyenes forrással.
Online marketing esettanulmányok és oktatóanyagok
A Google hirdetésekben gondolkodunk, a tervezéshez inspirációt nyerhetünk konkrét esettanulmányokból és oktatóanyagokból, amelyeket ingyenesen elérhetünk az interneten.
Iparágtól független, általános és ingyenes online marketing oktatóanyagokat találhatunk például a Google Skillshop felületén, a Facebook Blueprint kurzusaiban, de a webma.hu-n, valamint a blog.webma.hu-n is számos témában (SEO, CRO, PPC hirdetések, online marketing stratégia).
Konkrét iparági esettanulmányokért érdemes ellátogatnunk a Think With Google weboldalára, a Facebook esettanulmány szekciójába vagy a webma.hu esettanulmány oldalára.
Ha saját magunk szeretnénk kezelni online megjelenéseinket, akkor érdemes ellátogatnunk a Google Digital Workshop platformjára, ahol elsajátíthatjuk az online marketing alapjait.
Turisztikai online marketing inspiráció
Hasznos inspiráció lehet egy jelentős turisztikai szereplő online marketing aktivitásait bemutató esettanulmány, amelyből megtudhatjuk, hogy milyen módon javíthatjuk üzleti eredményeinket, ha online szállás- vagy nyaralás foglalásokat szeretnénk szerezni a weboldalunkon, a komplex külföldi nyaralások területén. Itt töltheti le az esettanulmányt.
B2B online marketing inspiráció
Ha B2B iparágban tevékenykedünk, akkor előfordulhat, hogy a hagyományos személyes értékesítés megoldásait alkalmazva még csak gondolkodunk weboldalunk kialakításán, illetve az online ügyfélszerzés lehetőségén. Ehhez inspirációt nyújthat komplex B2B online megjelenés kialakítását bemutató esettanulmányunk, amelyet itt tölthet le.
FMCG online marketing inspiráció
Ha az FMCG szektorban tevékenykedünk, akkor jó eséllyel magabiztos alapokkal rendelkezünk az online hirdetési lehetőségekre vonatkozóan. Új inspirációkért, ötletekért érdemes megtekintenünk néhány ismert FMCG szereplő online kampányait bemutató esettanulmányokat, pl. Kotányi, Magyar Termék, Chio, Mogyi.
A Magyar Termék Nonprofit Kft. országos promóciós kampányáról szóló részletes esettanulmányt elérhetjük angol nyelven is a Think With Google weboldalán.
Használjuk ki az időt a tanulásra
Sosem késő elsajátítani egy olyan hasznos tudást, amire korábban sosem volt időnk. A tudás, amit megszerzünk a miénk, ráadásul egy-egy kurzus elvégzésével olyan új ötletek is felmerülhetnek bennünk, amelyek hatékonyan támogatják vállalkozásunk üzleti sikerét.
Ne féljünk az új ismeretektől vagy attól, ha nem vagyunk magabiztosak egy új, ismeretlen területen! Az online marketing egy olyan terület, amely önmagában számos nagyon speciális részterületet tartalmaz, ezek mindegyikének 100%-os kitanulása szinte lehetetlen.
Határozzuk meg, hogy mi a fő célunk, a megbízott ügynökség munkáját szeretnénk jobban átlátni, mi magunk szeretnénk kezelni online megjelenéseinket vagy más, egyéb célunk van vele? Ez alapján tudjuk meghatározni a szükséges ismeretek mélységét, jellegét és kiválasztani a fentebb ajánlott ingyenes forrásokból a legmegfelelőbbet.
Keressen minket bizalommal, ha online marketing aktivitásaihoz profi segítségre van szüksége!