Blogcikkek Google Analytics témában
A Google Analytics a Google ingyenes (vagy prémium verziójában fizetős) weboldal analitikai rendszere.
Aktuális verziója a Google Analytics 4 (rövidítve GA4).
Google Analytics 4 (GA4)- a jövő webanalitikája
2020 októberében megjelent a Google Analytics 4, amellyel úgy szembesülhettünk, hogy egy új Google Analytics fiók létrehozásakor már automatikusan GA4-es tulajdont szeretett volna létrehozni számunkra a Google.
Mi az a weboldal visszafordulási arány (bounce rate) és miért fontos?
A visszafordulási arány (bounce rate) egy elég széles körben (félre)ismert mutató, melyet sokan arra használnak, hogy jellemezzék a weboldal teljesítményét, mondván, hogy ha magas a visszafordulási arány, akkor rossz a honlapunk.
A 10 legfontosabb PPC hirdetési trend 2022-ben – 1.rész
A következő 3 részes blogcikkben a 10 legfontosabb PPC trendet mutatjuk be, amelyek meg fogják határozni a 2022-es évet. Ezek az általunk legfontosabbnak gondolt trendek, amelyek gyökeresen befolyásolják majd az idei online marketing eredményeket.
A szerver oldali tracking – egy cookie-k nélküli világ kezdete
Ez egy olyan témakör, ami talán kicsit száraznak tűnik, azonban minden PPC-ben dolgozó munkatársat eléggé személyesen fog érinteni, hiszen záros határidőn belül gyakorlatilag lehetetlen lesz harmadik fél által használt (3rd party) cookie-kon keresztül felhasználói adatokhoz jutni.
Ingyenes tudásanyagok leendő PPC szakemberek számára
Annak érdekében, hogy növeljük elhelyezkedési esélyeinket - amennyiben valóban ez a terület érdekel minket és hosszú távon is ebben szeretnénk dolgozni -, a munkakeresési időszakot is érdemes kihasználnunk a szakmai tudásunk fejlesztésére!
Ügyeljünk online fiókjaink biztonságára!
Általában véve már a hétköznapi emberek fejében is valahol leghátul benne van, hogy ügyeljenek online fiókjaik - például email postafiók, Facebook fiók stb. - biztonságára.
Hogyan tedd hatékonyabbá weboldal méréseidet a Google Tag Manager-rel?
Online körökben egyre többször találkozhatunk azzal a fogalommal, hogy Google Tag Manager (Google Címkekezelő). Egyre több online marketing rendezvényen, fórumon jöhet velünk szembe a szoftver neve és használati javaslatokat hallhatunk az eszközről.
Miért látok eltérő adatokat Google Ads-ben és Google Analytics-ben?
Ebben a blogcikkünkben a Google Analytics és Google Ads konverziós adatok értelmezéséhez nyújtottunk hasznos segítséget, illetve azt mutattuk meg, milyen rengeteg tényező befolyásolja azt, hogy ha egy adott kampányidőszakra vonatkozóan nagyon eltérő számokat látunk.
Alacsony visszafordulási arány a weboldalon – mit tehetünk?
Érdemes beszélnünk arról, hogy ha túlságosan alacsony a weboldalunk visszafordulási aránya, az mire utalhat, milyen okok állhatnak mögötte és hogy mit tehetünk ilyen esetben. Erről írunk ebben a blogcikkünkben.
Milyen PPC trendek várhatóak 2019-re?
Így év vége felé elárasztják az internetet a valódi- és álszakértők jövő évi jóslatai, előrejelzései. Ehhez csatlakoznánk most mi is, kicsit elgondolkodva és eltöprengve arról, hogy merre is tart a PPC szakma és a PPC hirdetések világa.