Blogcikkek Google AdWords témában
A Google Adwords új neve Google Ads, vagyis Google hirdetések.
Ismerje meg a Google Ads kampányok sikerének titkát és a legfontosabb információkat.
15 tipikus Google Ads kampányhiba, ami elviszi a büdzsédet anélkül, hogy hozná az általad várt eredményt
Sok cég keresi meg a WebMa csapatát azzal a problémával, hogy futtatnak Google Ads kampányokat, ezek azonban nem hozzák a várt eredményt. Számos ok állhat a háttérben és ilyen esetben két szinten kell megvizsgálnunk a hirdetési fiókot és a lehetséges okokat.
Közönségek a display hálózaton – 3. rész
Saját közönségünk meghatározása nem olyan nehéz feladat, csupán alaposan meg kell vizsgálni a fogyasztói szokásaikat. A Google Display hálózatában nagyon részletesen ki lehet szűrni, hogy kik lássák a hirdetéseinket.
Közönségek a display hálózaton – 2. rész
A cikksorozatunk második részében ki fogunk térni arra, hogyan célozzuk meg a közönségünket. Cikkünk 2. részében konkrét példákkal szemléltetjük, hogy egyes konkrét célcsoportok elérésére milyen lehetőségeink vannak.
Közönségek a display hálózaton – 1. rész
A display hálózat magába foglalja a világ weboldalainak nagy részét, és így szinte bárhol, bárkinek megjeleníthetjük a hirdetéseinket. Azonban nem mindegy, hogy milyen célzási módszert alkalmazunk és hogy kik látják ezeket a hirdetéseket.
Retargeting / Remarketing AdWords-ben és Facebook-on
Ha olyan weboldalt üzemeltetünk, ahol az üzleti célunk az online termékvásárlás vagy szolgáltatás online megrendelése, akkor komplex folyamatként kell gondolkodnunk arra, pontosan hogyan is juttatjuk el a potenciális érdeklődőket a vásárlásig/megrendelésig.
Ismerje meg az új AdWords felületet!
Amennyiben régebb óta használja az AdWords hirdetési rendszerét, szembesült már azzal a ténnyel, hogy a Google időről időre kisebb nagyobb fejlesztéseket hajt végre a kezelőfelület megjelenésén vagy újabb funkciókat vezet be.
Hirdetőként milyen hozzáféréseket kell kapnom az online ügynökségemtől?
Fontos, hogy már az online ügynökséggel való szerződéskötéskor gondolkodjunk előre, akár a szerződésben is tisztázzuk le, hogy ügyfélként a szerződés során, illetve annak lejártát követően pontosan mihez kapunk hozzáférést.
SEO Vs. Google AdWords
Mi a legfőbb különbség a SEO (keresőoptimalizálás) és a Google AdWords kampányok között? A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás segítségével a Google találati listájának organikus, azaz a nem fizetett találati listáján kerülhet előrébb honlapunk.
Hogyan írjunk hatékony AdWords hirdetésszövegeket?
A szöveges hirdetések a Google AdWords kampányok kulcselemei, amelyeket mind kereső-, mind display kampányainkban használhatunk.
Havi 10.000 USD nonprofit szervezeteknek Google keresőhirdetésre
Tudta Ön, hogy nonprofit szervezetként - a feltételeknek való megfelelőség esetén - lehetősége van részt venni a Google Ad Grants programban, amely nonprofit szervezeteknek nyújt havi 10.000 USD - körülbelül 3 millió Ft-os - hirdetési keretet a Google keresőben?