Blogcikkek Weboldal tippek témában
Hasznos tippek és trükkök weboldal készítés és optimalizálás témában, hisz a megfelelő landing page (érkezési oldal) az online marketing hirdetések alapja.
Hogyan készítsünk jó weboldalt? Milyen részletekre figyeljünk egy jó weboldalhoz?
Cikkeinkben a landing oldalak készítésével és használatukkal foglalkozunk.
Mi az az értékajánlat (value proposition)?
Egy frappáns és lényegretörő értékajánlat az egyik kiváló eszköze annak, hogy vállalkozásunk előre szemléltesse és bemutassa azokat a fő értékeket amelyeket adni tudunk leendő ügyfeleink számára. A jó értékajánlat néhány mondatban megjelöli a fő értékesítési pontokat, és figyelemfelkeltő a látogató számára.
Mi az a weboldal visszafordulási arány (bounce rate) és miért fontos?
A visszafordulási arány (bounce rate) egy elég széles körben (félre)ismert mutató, melyet sokan arra használnak, hogy jellemezzék a weboldal teljesítményét, mondván, hogy ha magas a visszafordulási arány, akkor rossz a honlapunk.
Mire figyeljünk új webshop készítésekor, ha vásárlókat is szeretnénk?
Manapság létrehozni egy webshopot nem olyan nehéz, mint korábban volt, sok webshopmotor esetében már webfejlesztői tudás nélkül is összekattinthatjuk saját webshopunkat. Az ördög azonban a részletekben rejlik, mert egyes, a hirdetésekhez szükséges beállítások már nehézséget okozhatnak.
A legfrissebb webdizájn trendek
A weboldal dizájn- és ux tervezés mára egy teljesen önálló kompetencia-területté nőtte ki magát, a legtöbbször élesen elválik magától a weboldal fejlesztésétől is.
Weboldal keresőoptimalizálás – hogyan álljunk neki, mire figyeljünk?
Akár cégtulajdonosként, akár online marketing szakemberként dolgozunk, érdemes tisztában lennünk a keresőoptimalizálás vagy más néven SEO lehetőségeivel, korlátaival és engedélyezett módszereivel.
Hogyan ismerjük fel a csaló webshopokat?
Manapság rengeteg kamu webshoppal találkozik az ember. Kihagyhatatlan ajánlatok, elképesztő leárazások és Magyarországon nem forgalmazott termékek. Sajnos több ember is beleesik a csapdába, hogy ilyen weboldalakról rendel.
Standard vagy smart shopping kampány – mikor melyiket használjuk?
Talán az egyik legjobban várt hirdetési típus volt a shopping kampány megjelenése Magyarországon. Ez a hirdetési típus 2019 nyarán jelent meg itthon és azonnal a webshopos hirdetők fő hirdetési formájává vált.
A szerver oldali tracking – egy cookie-k nélküli világ kezdete
Ez egy olyan témakör, ami talán kicsit száraznak tűnik, azonban minden PPC-ben dolgozó munkatársat eléggé személyesen fog érinteni, hiszen záros határidőn belül gyakorlatilag lehetetlen lesz harmadik fél által használt (3rd party) cookie-kon keresztül felhasználói adatokhoz jutni.
Márkaépítés az online térben – az arculat fontossága
A márkaépítésnek – branding – hosszú időre visszamenő szakirodalma van, viszont az online tér megjelenésével új kapuk nyíltak meg a vállalkozások előtt attól függetlenül, hogy a b2b vagy b2c piacra fókuszálnak.
Weboldal betöltődési sebesség – miért fontos?
Három másodpercnél lassabb betöltődés hátrányosan befolyásolja a várható konverziós arányunkat, amely a fizetett online hirdetéseink eredményességére is rányomhatja a bélyegét.