Blogcikkek ROI témában
ROI vagyis a befektetés megtérülése. WebMa blogcikkeink egy helyen: hogyan optimalizálhatjuk ROI-nkat és befeketésünket, hogy meg is térüljön.
Milyen részekből áll egy hatékony ROI kalkulátor?
Blogcikkünkben átvesszük egy hatékony ROI(Return-on-investment) kalkulátor részeit, aminek segítségével az online lead generáló kampányok tervezett megtérülését bárki könnyedén kiszámolhatja.
Hogyan értékeld a webshopod teljesítményét?
Ebben a blogcikkünkben ahhoz szeretnék segítséget nyújtani - bármilyen online marketing eszközt vagy eszközmixet használunk is -, hogy időben felismerhessük, ha légy van a palacsintában és ha az út amelyen járunk nem fogja elhozni nekünk a várva várt üzleti sikert.
Nem nő a webshopod forgalma? Megmutatjuk a lehetséges okokat.
Ebben a blogcikkünkben megmutatjuk, hogy mi minden is lehet az oka annak, ha a ppc hirdetéseid nem képesek hatékonyan növelni a webshopod forgalmát. Ha ezeken tudsz javítani, azzal a webshop forgalmadat is tudod növelni!
Hogyan briefeld performance marketing ügynökségedet a webshop hirdetéseidről?
Manapság egy webshop sikerének egyik kulcsa a megfelelő hirdetés. De mi mindenre van szükség ahhoz, hogy a megbízott online marketing ügynökség hatékonyan támogathasson minket webshop értékesítési céljaink elérésében? Ezt mutatjuk be ebben a blogcikkünkben.
A 10 legfontosabb PPC hirdetési trend 2022-ben – 1.rész
A következő 3 részes blogcikkben a 10 legfontosabb PPC trendet mutatjuk be, amelyek meg fogják határozni a 2022-es évet. Ezek az általunk legfontosabbnak gondolt trendek, amelyek gyökeresen befolyásolják majd az idei online marketing eredményeket.
Hogyan termel profitot az online hirdetés?
Az egyik leggyakoribb probléma, amivel találkozunk, hogy az AdWords hirdetők nincsenek tisztában azzal, hogy a kampányuk nyereséges vagy veszteséges.
Olcsó vagy költséghatékony online marketing? Nem mindegy!
A prémium szolgáltatások között a WebMa tanácsadói óradíja még mindig egy nagyon korrekt árnak számít. Ha olyannal találkozik, aki ez alatt dolgozik, mindenképp kezelje fenntartásokkal.
Universal Analytics – új korszak a webanalitikában
A webanalitikában új fejezetet nyit a Google új mérési rendszere, a Universal Analytics. 2014 áprilisától a Universal Analytics kilépett a BÉTA verzióból, és mára minden új funkciójával, frissítésével együtt fennakadások nélkül használható.
Legnagyobb hibák az online marketingben
Milyen tipikus hibákat követnek el a hazai cégvezetők az online marketingben?
Neten a Cégem – Google KKV kampány – Kérdések és válaszok
A Google, a Budapest Bank és a Honlapabc “Neten a cégem” címmel elindított egy nagyszabású, KKV megcélzó kampányt, melynek célja az online jelenlét és online marketing fontosságának hangsúlyozása.