Blogcikkek Google Ads hirdetés témában
A Google Ads a Google fizetett hirdetési rendszere. Cikkeinkből megismerheti a Google Ads működését és hasznos tanácsokat kaphat a kampányok kezeléséhez.
Google Ads licitstratégiák – melyiket válasszam?
Talán az már mindenki számára köztudott, hogy a Google hirdetési megjelenéseit nem a klasszikus módon vásároljuk meg, hanem úgymond licitálunk rájuk a többi hirdetővel versenyezve. A kívánt hirdetési eredmények elérése sok más egyéb faktor között attól is függ...
E-commerce kampányok – Minden amit tudni érdemes
Ezen a héten az online webshopok, webáruházak által használt e-commerce kampányokkal kapcsolatos tudnivalókról készítettünk nektek egy kivonatot.
Waze hirdetés – a tudnivalók dióhéjban
A Waze felülete remek hirdetési platform lehet minden olyan hirdető számára, aki fizikai üzletébe szeretné bevonzani a potenciális vásárlókat. Útközben érhetjük el a termékünk, szolgáltatásunk iránt érdeklődőket és pontos eredménystatisztikákat is kapunk, ha a Waze-n hirdetünk.
Mire figyeljünk B2B leadgeneráló online hirdetéseinknél?
Ebben a blogcikkünkben azoknak szeretnénk segítséget nyújtani, akik B2B hirdetőként még csak most gondolkodnak ppc hirdetések indításában, de azok számára is tudunk hasznos tippeket adni, akik a jelenleginél jobb eredményeket szeretnének elérni a B2B piacon a leadgeneráló online hirdetéseikkel.
15 tipikus Google Ads kampányhiba, ami elviszi a büdzsédet anélkül, hogy hozná az általad várt eredményt
Sok cég keresi meg a WebMa csapatát azzal a problémával, hogy futtatnak Google Ads kampányokat, ezek azonban nem hozzák a várt eredményt. Számos ok állhat a háttérben és ilyen esetben két szinten kell megvizsgálnunk a hirdetési fiókot és a lehetséges okokat.
Milyen részekből áll egy hatékony ROI kalkulátor?
Blogcikkünkben átvesszük egy hatékony ROI(Return-on-investment) kalkulátor részeit, aminek segítségével az online lead generáló kampányok tervezett megtérülését bárki könnyedén kiszámolhatja.
Harmadik feles süti kivezetés a Chrome-ban: hogyan készülj fel rá?
A 2023 év végi cookie kivezetés jelentős változást fog jelenteni az online hirdetők számára. Ebben a blogcikkünkben az ezzel kapcsolatos tudnivalókat járjuk körbe minden szemszögből, valamint hasznos tippeket adunk az időben való felkészüléshez.
Mire figyeljünk új webshop készítésekor, ha vásárlókat is szeretnénk?
Manapság létrehozni egy webshopot nem olyan nehéz, mint korábban volt, sok webshopmotor esetében már webfejlesztői tudás nélkül is összekattinthatjuk saját webshopunkat. Az ördög azonban a részletekben rejlik, mert egyes, a hirdetésekhez szükséges beállítások már nehézséget okozhatnak.
B2B leadgenerálás online? – Hasznos információk üzleti döntéshozóknak
Ebben a blogcikkünkben mankót szeretnénk adni az online leadgeneráló kampányok tervezéséhez, kivitelezéséhez és értékeléséhez mindazok számára, akik még nem mozognak otthonosan ezen a területen.
Egészségügyi online marketing – Google- és Facebook hirdetések
Az egészségügyi marketingben megkerülhetetlen lett, hogy bizonyos szabályokat betartva, a személyi és egészségügyi állapotot tiszteletben tartva népszerűsítsük termékünket, szolgáltatásunkat az online térben.