Hogyan válassz online marketing ügynökséget?
Cégtulajdonosként vagy marketing vezetőként (CMO) te is biztosan megnyitottad már a Google keresősávját, és beírtad a „Legjobb online marketing ügynökségek” kifejezést, amikor megfogalmazódott benned, hogy szükséged lenne a meglévő kampányaid optimalizálására, vagy leendő hirdetéseidhez szakmai partnert kerestél.
A találatok száma végtelen. A szabadúszóktól az egészen komplex megoldásokat is ellátni képes nagy ügynökségekig ezen a piacon is mindenki az ügyfelekért versenyez. A digitális ügynökségek száma az elmúlt években exponenciálisan megnövekedett, ami nehéz feladattá teszi a megfelelő ügynökség kiválasztását. Ezen az sem segít, hogy sajnos sok ilyen ügynökség kevés tapasztalattal rendelkezik, és „menet közben” tanul.
De honnan tudhatod, hogy a hatalmas kínálatból melyik lesz számodra a megfelelő? Egy nagy ügynökség vagy egy szabadúszó? Hogyan válassz? Milyen kérdéseket tegyél fel? Hogyan briefeld az ügynökséget? Mivel kell tisztában lenned a döntés előtt? Hogy lehetsz biztos benne, hogy a számodra legmegfelelőbb online marketing ügynökséget választod? Ebben a cikkben ezekre a kérdésekre adunk hasznos tanácsokat.
Megéri profi online marketing ügynökséggel szerződni?
Mielőtt pontról pontra megnézzük a számodra megfelelő online marketing ügynökség kiválasztásának folyamatát, el kell döntened, hogy számodra ez valóban megéri-e? A rövid válaszunk az, hogy igen. Miért? Gondolj csak bele:
- A marketing ügynökséggel nem csupán egy szakembert kapsz, hanem egy teljes csapatot, akik a különböző online területek szakértői. Olyan szakmai és szoftveres erőforrásokkal, támogatással és tudással rendelkeznek, amelyeket egy egyszemélyes vállalkozás nehezen szerezhet meg.
- Digitális marketing ügynökség alkalmazásakor rengeteg erőforrást takarítasz meg. Nem neked kell az összes terület szakértőit hosszas kutatómunka során megtalálni, alkalmazni, a vállalati folyamatokba integrálni és fenntartani. A magas fluktuációs arány miatt pedig ezt a folyamatot igen gyakran újra és újra meg kell(ene) ismételned.
A megfelelő online marketing ügynökség tehát segíteni fog neked abban, hogy növeld a vállalkozásod sikerességét, miközben költséghatékonyan, a legjobb szakmai kezekben leszel. Ehhez azonban jól kell választanod és tudnod kell, hogy mely digitális ügynökségek alkalmasak arra, hogy az igényeidet kielégítsék. Nézzük hogy tedd ezt meg?!
Online marketing ügynökség választás 10 lépésben
1. Határozd meg a célodat és az erőforrásaidat!
Mielőtt digitális marketing ügynökséget választasz, döntsd el, hogy mit szeretnél elérni, milyen eredményeket kell teljesítened és mennyi idő alatt? Új terméket vagy szolgáltatást akarsz bevezetni? Esetleg a meglévő kampányaiddal vagy elégedetlen? Ha ezekre a kérdésekre megtalálod a választ, már rengeteg időt spórolsz, hiszen a komoly ügynökségekkel való együttműködés első lépéseként ezekkel a témákkal fogsz találkozni már az első találkozás alkalmával.
Az online marketingben nincs előre pontosan meghatározott ár! Itt nem egy okostelefont vásárolsz: a céljaid és az azok eléréséhez szükséges idő nagyban fogja befolyásolni azt, hogy milyen pénzügyi erőforrásokra lesz szükséged. Fontos tehát, hogy keretekben gondolkodj és ésszerű határokon belül képes legyél a változtatásra!
2. Végezz egy kis kutatómunkát!
Nézz szét a lehetőségek között és az alábbi szempontok alapján mérlegeld, hogy kit tartasz benn a kalapban és kit engedsz el:
- Esettanulmányok: az online marketing ügynökségek weboldalán is találhatsz esettanulmányokat, saját sikersztorikat, amelyek bizonyítják, hogy előtted már hány céggel ért el a leendő partnered üzleti sikereket.
- Ajánlások – Vélemények: szintén azt hivatottak bizonyítani, hogy a jövőben az adott cégnél jó kezekben leszel. A korábbi ügyfelek írott vagy akár videós beszámolói sok olyan személyes impulzust tartalmazhatnak, amely segíthet meghozni a végső döntésedet.
- Nézd meg a weboldalt „szakmai” szemmel. Vannak rajta friss tartalmak? Könnyen kezelhető? Gyorsan sikerült megtalálnod és könnyen kezelhető? A suszter cipője lyukas mondás ebben az esetben nem biztos, hogy jót jelent.
3. Ugyanaz a gondolkodásmódotok?
Bár a felsorolásunkban kronológiailag „csak” a harmadik helyen szerepel, de a WebMa számára ez az egyik legfontosabb szempont, amikor egy ügyféllel közös munkába kezd. Számunkra elengedhetetlen, hogy az ügynökség és az ügyfél egy nyelvet beszéljen és a közös munka azonos értékeken alapuljon.
Kicsit olyan ez, mint egy randi: amikor ismerkedsz, felméred, hogy a másik hogy gondolkodik, vannak-e közös témák, azonos-e az érdeklődési körötök, mennyire kommunikatív a másik, mennyire értitek egymást és mennyire működik a kémia? Az online marketing ügynökség kiválasztása gyakorlatilag ugyanez a játék.
Hogy tudod ezeket előzetesen ellenőrizni? Nézd meg, hogy kik voltak az online ügynökség korábbi ügyfelei, ezáltal betekintést nyerhetsz abba, hogy milyen cégekkel „értették már meg egymást”, milyen ügyfelekkel értek el sikereket?
Ha a későbbiekben személyes találkozóra is sor kerül, akkor ott elsődleges szempontként azt vedd figyelembe, hogy mennyire érti az ügynökség, hogy mire van szükséged?! Mennyire akarja megérteni az iparágadat és ezáltal a megoldandó problémát?! Ezek nélkül egészen biztos lehetsz benne, hogy a kitűzött célokat nem olyan tempóban és hatékonysággal fogjátok elérni, amely számodra optimális lenne.
4. Nézd meg az ügynökségi partnereket!
Az egyik legjobb módja egy potenciális ügynökség átvilágításának, ha megnézed, hogy kik a partnereik. A partnerekből láthatod, hogy milyen területeken tudtok majd együttműködni, megvannak-e azok az eszközök, amelyekkel megoldást találnak a problémáidra? Ha olyan digitális ügynökséget látsz, aki hivatalos Google és Facebook/ Meta partner, biztos lehetsz abban, hogy ők azok, akik a különböző új online eszközök bevezetéséről elsőként értesülnek és akár még tesztfázisban is kipróbálhatod az újdonságokat.
5. Győződj meg róla, hogy milyen iparági tapasztalattal rendelkeznek!
Rengeteg időt és energiát spórolhatsz meg azzal, ha nem neked kell megistmertetned leendő digitális ügynökségedet az iparági tudásoddal. Ha már ismerik a termékedet vagy szolgáltatásodat, ha már dolgoztak hasonló szektorban tevékenykedő céggel, akkor a meglévő tapasztalataik miatt nagyon sok tanulópénzt spórolhattok meg közösen. Akkor sincs nagy baj, ha még nincs tapasztalatuk konkrétan a te területeden, de más, hasonló iparágban már jól teljesítettek. De például olyan ügynökséget leadgeneráló céllal nem érdemes választanod, akiknek eddig csak webshopokkal volt tapasztalatuk.
6. A számok nem hazudnak!
Ez a mondás itt is örök érvényű. Annak, aki nehezen igazodik el az online marketing világában vagy nem rendelkezik naprakész információkkal különösen fontos, hogy az online marketing ügynökség által végzett munkáról olyan reportokat, jelentéseket és adatokat kapjon, amelyet ő maga is értelmezni tud. Ezek az adatok legyenek transzparensek és átláthatóak, számodra könnyen érthetőek. Tudd, hogy mi mit jelent és ezek a számok valóban a te céljaid elérését szolgálják-e?! Akár rá is kérdezhetsz, hogy létezik-e olyan online felület, amelyen nyomon követheted a digitális ügynökség napi munkáját vagy lesz-e hozzáférésed például a Google Analytics-hez? Ha ezekre a kérdésekre nem kapsz egyértelmű pozitív választ, akkor érdemes egy kicsit szkeptikusnak lenned.
7. Mennyire skálázható az együttműködés?
Ha jelenleg például „csak” az aktuálisan futó kampányaidat szeretnéd új online marketing ügynökség kezébe adni, de a jövőben tervezel egy teljes weboldal megújítást, akkor érdemes megvizsgálni, rendelkezik-e az ügynökség házon belül fejlesztői kapacitással vagy van-e ehhez megbízható szakmai partnere? Ha a közös munka során kiderül, hogy a szintlépéshez egy teljes online marketing stratégia kialakítására van szükséged, tudtok-e közösen gondolkodni és egy új digitális stratégiát meghatározni?
8. Bevonnak majd a döntésekbe?
Érdemes nagy hangsúlyt fektetned arra is, hogy a személyes vagy online megbeszélések / találkozások ne csak a projekt indulásakor legyenek fontosak. Ahhoz, hogy a közös munka során fel tudd tenni a felmerülő kérdéseidet, megfelelő platformokat kell biztosítani. A WebMa-nal kiemelten fontosnak tartjuk azt, hogy az ügyfeleink elégedettek legyenek a munkánkkal és értsék, hogy mit miért teszünk a közös projektek során.
9. Mennyire átláthatóak a folyamatok?
Már az első kérdések feltételekor világosan kiderül, hogy mennyire kapsz tömör és egyenes válaszokat. Ha már ekkor elégedetlen vagy, valószínűleg ez a jövőben sem lesz másként. Ezért is fontos, hogy a korábban már említett területeket előre meghatározd és az ezekhez kapcsolódó konkrét kérdéseket feltedd. (A kérdésekhez tippeket a cikk végén találsz!) Fontos, hogy a szerződéskötéstől a napi munkafolyamatok és jelentéskészítésen át a számlázásig, minden lépéssel pontosan tisztában legyél.
A jó digitális ügynökség 10 ismérve
- A jó ügynökség kérdez!
Ha egy megoldandó problémával megtaláltál egy ügynökséget és sor kerül az első közös beszélgetésre, az online marketing ügynökség legfontosabb ismérve az, hogy kérdez. Óvakodj azoktól a partnerektől, akik a problémáidra azonnali, dobozos és gyors megoldást ígérnek! - Jó szakemberek, jó csapat
A sikeres digitális ügynökség mögött egy nagyszerű, szakképzett csapat áll, emellett azokon a területeken, amelyben nem rendelkeznek házon belüli szakértelemmel, külsős csapatokkal dolgoznak együtt. - Jó kommunikáció
Mint minden egészséges partnerségben, a nyílt és őszinte kommunikáció kulcsfontosságú. A jó digitális marketing ügynökségek valódi partnerként tekintenek ügyfeleikre és nyíltan kommunikálnak, rendszeresen beszámolnak az elvégzett munkáról és annak eredményeiről. - Rugalmasság
A digitális marketing világa folyamatosan változik, ezért fontos, hogy olyan céggel lépjünk partnerségre, amely agilis és képes a trendek előtt járni. Az ügynökségének képesnek kell lennie arra, hogy előre jelezze a változásokat, és reagáljon rájuk, amikor azok bekövetkeznek. - Problémamegoldó képesség
A problémamegoldó képesség az egyik szükséges tulajdonság, amellyel rendelkeznie kell. A projektek során mindig előjöhetnek olyan külső vagy belső változások, amelyekre nem számíthattunk előre (elég csak a világjárvány okozta online verseny átalakulására gondolni). Fontos, hogy ilyen helyzetekben az online marketing ügynökség megoldásorientált legyen, a helyzetet gyorsan felismerje és azonnal reagáljon. - Kreativitás
Fontos, hogy az ötletek ne csak egy irányúak legyenek! A marketing ügynökséged számtalan olyan szakmai információval rendelkezik az újdonságokról, amelyekkel te nem – hiszen ezért (is) kérted a segítségüket. Ezen információk segítségével olyan új proaktív koncepciókkal is elő kell állniuk, amelyek neked nem jutnának eszedbe.
Ami viszont megfontolandó az az, hogy ha az általad kiválaszottt marketing ügynökség remek ötletekkel áll elő, de azokat megvalósítani nem tudja, akkor fontold meg, hogy jó helyen vagy-e?! - Megfelelő analitikai eszközöket használnak
Nézd meg, hogy kezdődik a közös munka? Hogy fogja meg a választott online marketing ügynökség a problémát? A kulcsszókutatás és versenytárselemzés a kezdeti együttműködés részeit képezik? Megnézitek a rendelkezésre álló Google Analytics adatokat és egyéb fióktörténetet annak érdekében, hogy megtaláljátok a fejlesztésre szoruló területeket? - Mérik az eredményeket
Minden jó digitális marketing ügynökség célja az kell, hogy legyen, hogy az ügyfeleik által kívánt eredményeket elérjék. Ha úgy érzed, hogy az adott ügynökség a partnered lehet, mindenképp kérdezz rá a megtérülés (ROI) és a hirdetési megtérülés (ROAS) mérési metodikáira. Ne feledd, a jó döntések nem a megérzéseken, hanem az adatok elemzésén múlik.
- Átlátható
Ezt a pontot korábban már szintén tárgyaltuk, de nem lehet elég sokszor hangsúlyozni, hogy a szerződéskötéstől a napi munkán át egészen a számlázásig minden folyamatnak pontosan definiáltnak és mindkét fél által elfogadottnak kell lennie, hogy úgy az ügynökség, mint az ügyfél a nap végén elégedett legyen, senkiben ne maradjanak kérdések.
Top 12 kérdés amit tegyél fel az online marketing ügynökségnek
Már az első kérdések feltételekor világosan kiderül, hogy mennyire kapsz tömör és egyenes válaszokat. Ha már ekkor elégedetlen vagy, valószínűleg ez a jövőben sem lesz másként. Ezért is fontos, hogy a korábban már említett területeket előre meghatározd és az ezekhez kapcsolódó konkrét kérdéseket feltedd. (A kérdésekhez tippeket a cikk végén találsz!) Fontos, hogy a szerződéskötéstől a napi munkafolyamatok és jelentéskészítésen át a számlázásig, minden lépéssel pontosan tisztában legyél.
1. Mennyi idő után látom majd az eredményeket?
A sokéves online marketing ügynökségi tapasztalatunk azt mutatja, hogy az ügyfelek nincsenek tisztában azzal, hogy mennyi idő után várhatnak eredményeket? Egy hét? Egy hónap? Egy év? Fontos tisztázni, hogy a megrendelő által meghatározott célok az ügynökség szerint milyen gyorsan és milyen ráfordítással teljesíthetők? Ne feledd azonban, hogy a célok eléréséhez idő kell! Inkább határozz meg ún. quick win-eket, amelyekkel láthatod, hogy a jó irányba haladtok!
2. Hogyan fogjuk mérni az eredményeket?
Milyen mérőszámok alapján határozzátok meg a sikert? ROAS? CPO/CPA? Az ügynökség ugyanazokat tartja a legfontosabb mérőszámoknak (KPI) amelyeket te is? Ne csak az elért bevétel legyen a cél! Nem mindegy ugyanis, hogy ezt milyen erőforrások befektetésével éritek el. Helyezzetek nagy hangsúlyt a hatékonyságra is! A mért és nyomon követett adatoknak közvetlenül meg kell felelniük a meghatározott céloknak. Lehetnek olyan támogató mérőszámok is, mint például a weboldal forgalma, de ez még nem jelenti a siker kulcsát. Ha a célokat nem sikerül a meghatározott időkereten belül elérni, akkor minden erőfeszítés hiábavaló.
3. Van az ügynökségnek azonos iparágban szerzett tapasztalata?
Ezt a témát is tárgyaltuk már korábban. Egy új terület megismerése és megismertetése az ügynökség és az ügyfél számára is rengeteg idő és energiabefektetéssel jár. Minden iparágnak vannak árnyalt területei, terminológiája és ügyfélmagatartása, ezért segíthet, ha az ügynökség már dolgozott más ügyfelekkel a te iparágodban vagy egy szorosan kapcsolódó területen. Ezeket a személyes beszélgetéseken túl a cég oldalán elérhető esettanulmányok elolvasásából tudhatod meg.
4. Ha mi növekszünk, akkor az ügynökség is képes lesz velünk együtt növekedni?
Szintén érintettük már a témát fentebb. Mindenképpen fontos arra is gondolnod, hogy ha eléritek a kitűzött célokat és újabbakat állítotok fel, akkor az ügynökség képes lesz-e azokat erőforrásban és szakmai tudásban is elérni?
5. Hogyan támogatnak bennünket az új célok elérésében?
Te is azért fektetsz rengeteg időt és hatalmas energiát abba, hogy a digitális marketingben fejleszd a vállalkozásodat. Nézd meg, hogy milyen stratégiákat alkalmaz a választott ügynökség ahhoz, hogy ezeket a célokat elérd? Ha jó helyen jársz, erre a kérdésre például az alábbi válaszokat kell kapnod: ” Úgy fogjuk kezelni a weboldaladat, hogy nagyobb forgalmat tereljünk rá. Vagy: A a közösségi média és a tartalommarketing lehetőségeit kiaknázva növeljük a márkád ismertségét és ezáltal a bevételeket is.”
6. Ki lesz a kapcsolattartóm? Ki foglalkozik a kéréseimmel, kérdéseimmel?
Egy teljes csapat fog dolgozni a projekten? Ki lesz az a személy, akihez bármikor fordulhatok? Milyen gyakran kérdezhetek majd tőle? Személyes találkozókra is lehetőségem lesz vagy csak telefonon és emailben, valamint jelentéseken keresztül kommunikálunk majd?
7. Hogyan dolgozunk majd együtt?
Egy jól szervezett online marketing ügynökség rendelkezik egy általános, ésszerűsített kommunikációs folyamattal és ezt a már meglévő folyamatot a te elvárásaid szerint tudja alakítani. Vannak ügyfelek akik a heti személyes megbeszéléseket és vannak akik a havi, egyszerűsített online beszámolókat részesítik előnyben. Bármelyiket is preferálod, fontos, hogy a választott digitális ügynökség azt tudja nyújtani számodra.
8. Milyen értékek mentén dolgozunk majd együtt? Ezek összhangban vannak a mi saját értékeinkkel?
Ha saját munkavállalót vennél fel erre a feladatra, ez a kérdés a munkaerő felvétel során kritikus fontosságú lenne. Nincs ez másként itt sem. A közös gondolkodás és a hatékony kommunikáció itt is a siker kulcsa. Fontos, hogy az ügynökség a te problémádat a sajátjaként kezelje, proaktívan közelítse meg és gyors, hatékony megoldásokat kínáljon ezekre.
9. Van hivatalos partnersége az online élet szereplőivel? Pl. Google és Facebook/Meta?
A Google Partner jelvény azt jelenti, hogy az ügynökségnél dolgozó szakemberek saját Google-ügynökségi csapathoz férnek hozzá, és lépést tartanak a legújabb innovációkkal, értesülnek az aktuális trendekről, amelyek versenyelőnyt jelenthetnek a konkurenciával szemben. A partneri jelvények között is különbséget tehetsz. A Google Partner Ügynökségeknek mindössze a top 3%-a rendelkezik a Premier Partner kitüntetéssel. Büszkék vagyunk arra, hogy a WebMa ezek közé az online marketing ügynökségek közé tartozik.
10. Vannak a sikerességet bizonyító esettanulmányok, amiket elolvashatunk?
A bizalom elnyerésének egyik nagyon fontos eszköze az ügynökség korábbi sikereinek dokumentációja. Ennek a legegyszerűbb módja, ha elolvasunk néhány beszámolót arról, hogy a korábbi években milyen projekteken dolgozott már együtt az ügynökség más partnerekkel?
11. Hogyan, milyen formában kapom meg a heti/havi jelentéseket?
A sikeres digitális marketing stratégia a mérőszámok elemzésén és a nyomon követésen alapul, ami azt jelenti, hogy a sikeres döntéshozatalhoz olyan beszámolókat kell kapnod, amelyek azokat a valós tényadatokat tartalmazzák, amelykre ehhez szükséged van. Érdemes megkérdezni, hogy milyen gyakran kapod majd meg ezeket és milyen formában?
12. Milyen digitális szolgáltatások szakértője az ügynökség?
Amikor online marketing ügynökséget keresünk, általában egy konkrét problémára keresünk megoldást. Nem szabad azonban szem elől téveszteni azt, hogy a későbbiekben egyéb olyan megoldandó feladatok is felmerülnek majd, amelyek az eredeti projektnek nem voltak részei. Fontos tudnod azt, hogy az előzetes elvárásokon felül milyen területek szakértői ülnek a digitális marketing csapatban. Emellett mérlegeld azt is, hogy az online stratégiák akkor működnek hatékonyan, ha a különböző eszközöket kéz a kézben alkalmazzák, tehát ha egy marketing ügynökség ért a Facebook/Meta-hoz, de a TikTok-hoz nem, pedig neked kifejezetten erre van szükséged, akkor valószínűleg nem ők lesznek az ideális megoldás számodra.
+1 Leülnél velük sörözni?
A szakmai hozzáértésen túl a jó munkakapcsolat legfőbb ismérve a közös gondolkodásmód és a jó kommunikáció. Ha az online marketing ügynökséged csapatával szívesen leülnél meginni egy sört, akkor az jó eséllyel jelenti majd azt, hogy a munkakapcsolat során is könnyen megtaláljátok a közös hangot és megértitek egymás problémáit. Tedd fel magadnak a kérdést: Szereted ezt a csapatot?
Következtetés
A megfelelő digitális marketing ügynökségi partner kiválasztásának folyamata hosszú és nem egyszerű feladat. Figyelnünk kell a partner szakmai adottságaira, a kommunikációs képességeire, arra, hogy közös nyelvet beszéljünk és, hogy olyan mindkét fél számára elfogadott és letisztázott folyamatokkal dolgozzunk, amelyekből valós adatokon alapuló, tényekkel alátámasztott eredményeket kapunk. A fent leírtak segítségével te is biztosra mehetsz, ha a számodra megfelelő digitális marketing ügynökséget keresed.
Ha a kiválasztáshoz csak egy valamit viszel magaddal ebből a cikkből, akkor az az legyen, hogy a jó online marketing ügynökség mindig kérdez, és kérdések nélkül soha nem kínál azonnali, átlagos, mindenki számára megfelelő megoldásokat. Mi a WebMa-nál különösen nagy hangsúlyt fektetünk a közös gondolkodásmódra, az ügyfeleink problémáinak megértésére és az adat alapú problémamegoldásra. Ha úgy érzed, hogy szívesen dolgoznál velünk, bármikor készek vagyunk egy kötetlen beszélgetésre, hogy megismerjük egymást. Keress minket bizalommal!
Keressen minket bizalommal, ha online marketing aktivitásaihoz profi segítségre van szüksége!
Források
https://digitalmarketinginstitute.com/blog/how-to-choose-a-digital-marketing-agency
https://www.mannixmarketing.com/blog/qualities-reputable-digital-marketing-company/
https://frontiermarketingllc.com/how-to-choose-a-digital-marketing-agency/
https://digitalagencynetwork.com/steps-for-choosing-the-right-digital-marketing-agency/
https://www.forbes.com/sites/forbesagencycouncil/2018/07/02/how-to-choose-the-right-digital-agency-for-your-business/?sh=1065f3f6e120
https://omnitail.net/questions-hiring-a-digital-marketing-agency/
https://digitalcatalyst.in/blog/10-most-essential-questions-to-ask-before-hiring-a-digital-marketing-agency/
https://www.spinutech.com/digital-marketing/10-questions-to-ask-a-digital-marketing-agency-before-hiring-them/
https://www.webcreta.com/10-question-to-ask-before-hiring-a-digital-marketing-agency-2021/
https://resources.straightgrowth.com/blog/10-most-important-questions-to-ask-before-hiring-a-digital-marketing-agency
https://www.arcintermedia.com/shoptalk/tips/the-most-important-11-questions-you-must-ask-when-hiring-a-digital-marketing-agency/
A témához kapcsolódó további írásaink:
Sajnos egyre gyakrabban futunk bele különböző közösségi média platformokon olyan csalódott online hirdetőkbe, akik arról panaszkodnak, hogy „hiába fizettek” már több kisebb-nagyobb cégnek akár PPC kampánykezelésért, akár más digitális marketing szolgáltatásért, nem azt kapták a pénzükért, amit elvártak, sőt óriásit csalódtak…
Amikor úgy döntünk, hogy egy online marketing ügynökségre bízzuk új weboldalunk, webanalitikai méréseink vagy éppen online hirdetéseink kialakítását és kezelését, akkor általában ez egy számunkra teljesen új területet jelent, amelyben nem mozgunk otthonosan…