Blogcikkek YouTube témában
Hasznos tippek YouTube hirdetéshez és YouTube kampányok indításához, hatékony videóhirdetések készítéséhez.
Milyen a jó hirdetésvideó?
Ezzel a cikkel és az ezt követő a cikksorozattal szeretnénk segítséget nyújtani a hirdetőknek abban, hogy hogyan is fogjanak hozzá a megfelelő videós tartalom gyártásához és a hirdetéshez.
A YouTube-on hirdetnél? Ezeket érdemes tudnod.
A koronavírus-járvány alatt, részben a lezárások miatt az emberek több időt töltöttek a digitális térben, mint azelőtt. A boltbezárások miatt fellendült az online kereskedelem, az online tér lett a szórakozás helyszíne ezáltal a korábbinál még intenzívebb YouTube használatot is.
Hogyan készítsünk hatékony YouTube videóhirdetést?
A pontos célozhatóságnak és mérhetőségnek köszönhetően a YouTube videóhirdetések nem csupán az ismertségnöveléshez, de egyéb marketing célok eléréséhez is remek eszközzé váltak.
Google Ads esettanulmány: Magyar Termék Nonprofit Kft.
Óriási szakmai megtiszteltetés érte a WebMa csapatát. Egy nagyon kedves ügyfelünk, a Magyar Termék Nonprofit Kft. Google Ads kampánysikere egy szakmai esettanulmányban is megtekinthető a Think with Google felületén.
Videóhirdetés: YouTube vagy Facebook?
Ha videókampányról van szó, akkor a legelső kérdés ügyfeleink részéről mindig az, hogy YouTube-on vagy Facebook-on érdemesebb-e futtatni videóhirdetést, természetesen a válasz nem egyszerű és főként az adott kampány fő céljától függ.
A YouTube hirdetés csak márkaismertség-növelésre jó? Dehogy.
Még mindig széles körben elterjedt az a tévhit, hogy a YouTube videóhirdetések főként ismertség-növelésre alkalmasak, értékesítést közvetlenül azonban nem hoznak. Azonban ez már nem így van.
Új hirdetésformátumok YouTube-on
A YouTube az új TV - ezt bátran állíthatjuk! Habár a TV még sokáig élni fog, napról napra egyre kevesebben kapcsolják be és ülnek le elé. Ezzel ellentétben a YouTube felhasználók tábora napról napra nő.
Márkaépítés a Google Display hálózaton
Büdzsévágás, ROI csökkenés vagy váratlan értékesítés-visszaesés esetén azonban rögtön látótérbe kerülnek az online hirdetések, mivel azok jellemzően pontosabban mérhetőek, részletesebben elemezhetőek és sokszor jobb megtérüléssel is kecsegtetnek, mint az offline hirdetések.
Minden, amit a YouTube hirdetésekről tudni érdemes
Videóhirdetéseinket - amelyek a YouTube, illetve a Google Display Hálózat webhelyein jelennek meg - legegyszerűbben az AdWords felületén “rendelhetjük meg”, állíthatjuk be és kezelhetjük.
Pánik helyett: kontrolláljuk, hogy milyen tartalmak mellett jelenhetnek meg a hirdetéseink!
Megfelelő elhelyezés- és kategória kizárások alkalmazásával leszabályozhatjuk, hogy milyen tartalmak mellett jelenhetnek meg a hirdetéseink és így biztonságban tudhatjuk jól felépített, elismert márkánkat a továbbiakban is.