Blogcikkek Facebook hirdetés témában
Hogyan hirdessünk hatékonyan a Facebook-on? Cikkünkben fontos és hasznos tudnivalókat gyűjtöttünk a Facebook hirdetések és Facebook kampányok készítéséhez.
Egészségügyi online marketing – Google- és Facebook hirdetések
Az egészségügyi marketingben megkerülhetetlen lett, hogy bizonyos szabályokat betartva, a személyi és egészségügyi állapotot tiszteletben tartva népszerűsítsük termékünket, szolgáltatásunkat az online térben.
Offline konverziómérés – mit jelent pontosan és miért éri meg használni?
A 2021-es év talán egyik legnagyobb ppc szakmai slágerszava az offline konverziómérés, amely elsősorban leadgeneráló online hirdetések esetén javasolt és amely saját mérési adatokra támaszkodik (1st party data).
Telefonbeszélgetések és online hirdetések – Valóban lehallgat minket a Facebook és a Google?
Ismerős a helyzet, amikor egy telefonbeszélgetés után felmegyünk a Facebookra és szembejön velünk egy olyan termék vagy szolgáltatás online hirdetése, amiről éppen szót ejtettünk a beszélgetés során?
Smart Bidding – Mesterséges intelligencia az online kampányokban
Manapság szinte nincsen olyan szakterület, amelyen a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás valamilyen formában ne jelenne meg. Ez nincs másként az online hirdetések (pl. Google hirdetés, Facebook hirdetés) területén sem.
Ingyenes tudásanyagok leendő PPC szakemberek számára
Annak érdekében, hogy növeljük elhelyezkedési esélyeinket - amennyiben valóban ez a terület érdekel minket és hosszú távon is ebben szeretnénk dolgozni -, a munkakeresési időszakot is érdemes kihasználnunk a szakmai tudásunk fejlesztésére!
Alkoholreklámok Google Ads-ben és Facebook Ads-ben
Online hirdetőként - főként akkor, ha még nem vagyunk igazán járatosak benne - sokszor szembesülhetünk azzal, hogy a Google- vagy a Facebook a hirdetési irányelveire hivatkozva nem engedi a termékhirdetésünket megjeleníteni.
Ügyeljünk online fiókjaink biztonságára!
Általában véve már a hétköznapi emberek fejében is valahol leghátul benne van, hogy ügyeljenek online fiókjaik - például email postafiók, Facebook fiók stb. - biztonságára.
LinkedIn vagy Facebook? – Tippek B2B online marketinghez
Visszatérő kérdés ügyfeleink részéről, hogy B2B marketingben - a Google hirdetések mellett - vajon a LinkedIn vagy a Facebook csatornát érdemes intenzíven használniuk a potenciális érdeklődők megszólítására.
Facebook hirdetések felhasználói szempontból – miért kapom őket?
Számos blogcikkben foglalkoztunk már a Facebook hirdetésekkel - hirdetői szempontból, ez alkalommal azt szeretnénk bemutatni, hogy felhasználóként mit érdemes tudnunk azokról a hirdetésekről, amelyekkel nap mint nap találkozhatunk.
Videóhirdetés: YouTube vagy Facebook?
Ha videókampányról van szó, akkor a legelső kérdés ügyfeleink részéről mindig az, hogy YouTube-on vagy Facebook-on érdemesebb-e futtatni videóhirdetést, természetesen a válasz nem egyszerű és főként az adott kampány fő céljától függ.