Blogcikkek PPC hirdetés témában
Az ún. PPC hirdetés olyan online hirdetést jelent, amely használatakor jellemzően nem a hirdetések megjelenítéséért (vagyis nem CPM alapon) fizetünk, hanem csupán a hirdetéseinkről a weboldalunkra történő átkattintásokért (a PPC a pay-per-click rövidítése) kell fizetnünk.
Bár PPC hirdetés tulajdonképpen a YouTube hirdetés is, a YouTube hirdetések esetében a hirdetett videónk megtekintéséért fizetünk.
Google Ads licitstratégiák – melyiket válasszam?
Talán az már mindenki számára köztudott, hogy a Google hirdetési megjelenéseit nem a klasszikus módon vásároljuk meg, hanem úgymond licitálunk rájuk a többi hirdetővel versenyezve. A kívánt hirdetési eredmények elérése sok más egyéb faktor között attól is függ...
Waze hirdetés – a tudnivalók dióhéjban
A Waze felülete remek hirdetési platform lehet minden olyan hirdető számára, aki fizikai üzletébe szeretné bevonzani a potenciális vásárlókat. Útközben érhetjük el a termékünk, szolgáltatásunk iránt érdeklődőket és pontos eredménystatisztikákat is kapunk, ha a Waze-n hirdetünk.
Mire figyeljünk B2B leadgeneráló online hirdetéseinknél?
Ebben a blogcikkünkben azoknak szeretnénk segítséget nyújtani, akik B2B hirdetőként még csak most gondolkodnak ppc hirdetések indításában, de azok számára is tudunk hasznos tippeket adni, akik a jelenleginél jobb eredményeket szeretnének elérni a B2B piacon a leadgeneráló online hirdetéseikkel.
15 tipikus Google Ads kampányhiba, ami elviszi a büdzsédet anélkül, hogy hozná az általad várt eredményt
Sok cég keresi meg a WebMa csapatát azzal a problémával, hogy futtatnak Google Ads kampányokat, ezek azonban nem hozzák a várt eredményt. Számos ok állhat a háttérben és ilyen esetben két szinten kell megvizsgálnunk a hirdetési fiókot és a lehetséges okokat.
Milyen részekből áll egy hatékony ROI kalkulátor?
Blogcikkünkben átvesszük egy hatékony ROI(Return-on-investment) kalkulátor részeit, aminek segítségével az online lead generáló kampányok tervezett megtérülését bárki könnyedén kiszámolhatja.
Harmadik feles süti kivezetés a Chrome-ban: hogyan készülj fel rá?
A 2023 év végi cookie kivezetés jelentős változást fog jelenteni az online hirdetők számára. Ebben a blogcikkünkben az ezzel kapcsolatos tudnivalókat járjuk körbe minden szemszögből, valamint hasznos tippeket adunk az időben való felkészüléshez.
PPC ügynökségi szolgáltatás-csomagok – Mit várhatunk el reálisan a pénzünkért?
Ebben a blogcikkünkben szeretnénk bemutatni az online hirdetést tervező cégeknek, hogy milyen szolgáltatási csomagban nagyjából mit várhatnak el a különböző típusú ppc ügynökségektől, performance marketing ügynökségektől vagy stratégiai digitális marketing ügynökségektől.
B2B leadgenerálás online? – Hasznos információk üzleti döntéshozóknak
Ebben a blogcikkünkben mankót szeretnénk adni az online leadgeneráló kampányok tervezéséhez, kivitelezéséhez és értékeléséhez mindazok számára, akik még nem mozognak otthonosan ezen a területen.
Egészségügyi online marketing – Google- és Facebook hirdetések
Az egészségügyi marketingben megkerülhetetlen lett, hogy bizonyos szabályokat betartva, a személyi és egészségügyi állapotot tiszteletben tartva népszerűsítsük termékünket, szolgáltatásunkat az online térben.
Hogyan briefeld performance marketing ügynökségedet a webshop hirdetéseidről?
Manapság egy webshop sikerének egyik kulcsa a megfelelő hirdetés. De mi mindenre van szükség ahhoz, hogy a megbízott online marketing ügynökség hatékonyan támogathasson minket webshop értékesítési céljaink elérésében? Ezt mutatjuk be ebben a blogcikkünkben.