Blogcikkek Szakmai cikkek témában
15 tipikus Google Ads kampányhiba, ami elviszi a büdzsédet anélkül, hogy hozná az általad várt eredményt
Sok cég keresi meg a WebMa csapatát azzal a problémával, hogy futtatnak Google Ads kampányokat, ezek azonban nem hozzák a várt eredményt. Számos ok állhat a háttérben és ilyen esetben két szinten kell megvizsgálnunk a hirdetési fiókot és a lehetséges okokat.
Google Analytics 4 (GA4)- a jövő webanalitikája
2020 októberében megjelent a Google Analytics 4, amellyel úgy szembesülhettünk, hogy egy új Google Analytics fiók létrehozásakor már automatikusan GA4-es tulajdont szeretett volna létrehozni számunkra a Google.
Mi az a weboldal visszafordulási arány (bounce rate) és miért fontos?
A visszafordulási arány (bounce rate) egy elég széles körben (félre)ismert mutató, melyet sokan arra használnak, hogy jellemezzék a weboldal teljesítményét, mondván, hogy ha magas a visszafordulási arány, akkor rossz a honlapunk.
A 10 legfontosabb trend a PPC hidetések terén 2022-ben – 3.rész
Elérkeztünk a 3 részes blog cikkünk utolsó részéhez. Nézzük meg utoljára, hogy a 2022-es év milyen lehetőségeket és kihívásokat tartogat a PPC szakemberek és a vállalkozások számára.
A 10 legfontosabb PPC hirdetési trend 2022-ben – 2.rész
Tovább folytatjuk az aktuális PPC trendek bemutatását. A 2022-es év sok újdonságot fog hozni a PPC hirdetések területén!
A 10 legfontosabb PPC hirdetési trend 2022-ben – 1.rész
A következő 3 részes blogcikkben a 10 legfontosabb PPC trendet mutatjuk be, amelyek meg fogják határozni a 2022-es évet. Ezek az általunk legfontosabbnak gondolt trendek, amelyek gyökeresen befolyásolják majd az idei online marketing eredményeket.
Offline konverziómérés – mit jelent pontosan és miért éri meg használni?
A 2021-es év talán egyik legnagyobb ppc szakmai slágerszava az offline konverziómérés, amely elsősorban leadgeneráló online hirdetések esetén javasolt és amely saját mérési adatokra támaszkodik (1st party data).
Smart Bidding – Mesterséges intelligencia az online kampányokban
Manapság szinte nincsen olyan szakterület, amelyen a mesterséges intelligencia és a gépi tanulás valamilyen formában ne jelenne meg. Ez nincs másként az online hirdetések (pl. Google hirdetés, Facebook hirdetés) területén sem.
Standard vagy smart shopping kampány – mikor melyiket használjuk?
Talán az egyik legjobban várt hirdetési típus volt a shopping kampány megjelenése Magyarországon. Ez a hirdetési típus 2019 nyarán jelent meg itthon és azonnal a webshopos hirdetők fő hirdetési formájává vált.
A szerver oldali tracking – egy cookie-k nélküli világ kezdete
Ez egy olyan témakör, ami talán kicsit száraznak tűnik, azonban minden PPC-ben dolgozó munkatársat eléggé személyesen fog érinteni, hiszen záros határidőn belül gyakorlatilag lehetetlen lesz harmadik fél által használt (3rd party) cookie-kon keresztül felhasználói adatokhoz jutni.