Blogcikkek Facebook hirdetés témában
Hogyan hirdessünk hatékonyan a Facebook-on? Cikkünkben fontos és hasznos tudnivalókat gyűjtöttünk a Facebook hirdetések és Facebook kampányok készítéséhez.
Google Ground Talent Camp 2018
Idén 6. alkalommal rendezték meg a tehetséges egyetemi hallgatókat és friss diplomásokat felkaroló Google Ground Talent Camp programot. A program mindössze két hetes, amely időszak alatt a résztvevők elsajátítják az online marketing alapjait.
Google Ads vs. Facebook hirdetések – Melyiket használjuk?
A Google- és a Facebook hirdetéseknek egyaránt megvannak a maguk előnyei és az esetleges gyenge pontjai. Egyik megoldás sem jobb vagy rosszabb a másiknál, csak alapvetően más célt szolgálnak és más esetekben javasoltak.
Valóban jól teljesítenek a Facebook kampányai?
Attól függetlenül, hogy Facebook kampányaink kezelésével egy erre szakosodott online marketing ügynökséget bízunk meg vagy házon belül kezeljük a kampányainkat, érdemes tisztában lennünk a lehetőségekkel és a korlátokkal.
Facebook hirdetések – a leggyakoribb tévhitek
Teljesen mindegy, hogy még csak tervezzük a megjelenést a legnagyobb közösségi médiumon fizetett hirdetésekkel vagy már használunk ilyeneket, semmiképp se dőljünk be a szóbeszédeknek! Ismerje meg a leggyakoribb tévhiteket blogcikkünkből.
Hirdetéscélzási lehetőségek Facebook-on
Míg 8-10 évvel ezelőtt a Facebook hirdetési rendszere kifejezetten egyszerű és fapados volt, az utóbbi pár évben olyan mértékű fejlődésen ment át - összhangban a technológiai fejlődéssel, hogy a legtöbb hirdető számára a Google AdWords mellett az abszolút preferált online hirdetési felületté ez vált.
Online marketing trendek 2018-ban
Anélkül, hogy megpróbálnánk néhány kulcselemet önkényesen kiválasztani, összegyűjtöttük, hogy a WebMa csapata szerint milyen trendekre, változásokra kell odafigyelnünk 2018-ban, ha sikerre szeretnénk vinni online marketing erőfeszítéseinket.
Retargeting / Remarketing AdWords-ben és Facebook-on
Ha olyan weboldalt üzemeltetünk, ahol az üzleti célunk az online termékvásárlás vagy szolgáltatás online megrendelése, akkor komplex folyamatként kell gondolkodnunk arra, pontosan hogyan is juttatjuk el a potenciális érdeklődőket a vásárlásig/megrendelésig.
Facebook hirdetések – hogyan kezeljük profin?
Tapasztalataink szerint a Facebook hirdetések az AdWords hirdetéseknél jóval megfoghatóbbak, érthetőbbek és átláthatóbbak a hirdetők számára és pont emiatt sokan döntenek úgy, hogy saját maguk kezelik azokat.
Mi mindenhez kell értenie egy vállalati online marketingesnek?
Blogcikkünkben szeretnénk segítséget nyújtani az e speciális szakterületen új kollégát kereső felső- és középvezetők számára a jelöltek értékeléséhez.
Hogyan válasszunk megfelelő érkezési oldalt webshopos PPC hirdetéseinkhez?
E-commerce honlapoknak nevezzük azokat a weboldalakat, amelyek esetében a teljes értékesítési folyamat online megy végbe. Ide tartoznak például a különböző ismert webshopok és webáruházak (pl. emag.hu, edigital.hu), szállásfoglaló oldalak (booking.com, szallas.hu) stb.