Blogcikkek Leadgenerálás témában
Hasznos információk online leadgenerálás témakörben.
Hogyan érdemes megtervezni egy B2B leadgeneráló kampányt?
A vásárlási folyamat buktatói – online és offline
Érdemes tudnunk, hogy az online hirdetések a weboldalunkra, webshopunkba tudják eljuttatni az érdeklődőket, de arról, hogy ezek az érdeklődők vásárlókká váljanak, már a weboldalunknak vagy webshopunknak kell gondoskodnia.
Munkaerő-toborzás online (állás)hirdetésekkel
Ha munkaerő-toborzás területén dolgozunk és napi kihívást jelent a nyitott pozíciók betöltése, valamint a normál fluktuáció mellett is elengedhetetlenül megüresedő állások betöltése, akkor érdemes megismerkedünk a felhasználók megváltozott viselkedéséhez alkalmazkodó új csatornákkal.
Digitális transzformáció – mit is jelent, mire figyeljünk?
Ebben a blogcikkünkben megmutatjuk, hogy minimálisan mire kell odafigyelnünk ahhoz, hogy digitális transzformációs projektünk sikeres legyen.
Hogyan gondozzuk hatékonyan lead-jeinket? Hasznos tippek B2B hirdetőknek
Egy megfelelő landing oldal, a releváns tartalom és az átgondolt PPC (Google Ads, Facebook, LinkedIn) hirdetések mind-mind kulcsfontosságúak ahhoz, hogy a B2B hirdetők hatékonyan gondozhassák a lead-eket.
B2B lead generálás a LinkedIn-en
A LinkedIn egyre elterjedtebb a magyar felhasználók körében is. Egyre több felhasználó építi üzleti és szakmai kapcsolatait ezen a platformon, egyre többen használják munkakeresésre vagy üzleti információk megszerzésére is.
Új hirdetésformátumok YouTube-on
A YouTube az új TV - ezt bátran állíthatjuk! Habár a TV még sokáig élni fog, napról napra egyre kevesebben kapcsolják be és ülnek le elé. Ezzel ellentétben a YouTube felhasználók tábora napról napra nő.
LinkedIn videóhirdetés – új eszköz a B2B marketingben
A LinkedIn egy rohamosan fejlődő, az üzleti- és szakmai kapcsolatok kiépítésére és ápolására szolgáló “közösségi média” felület. Hasonló elven működik, mint a Facebook.
Lead-generálás a B2B piacon
A leadek egyet jelentenek a lehetőséggel a márkaismertség növelésére, új üzletek megkötésére és persze üzleti bevétel elérésére.
Leadek és lead-generálás a B2B piacon
A B2B piacon a legfontosabb a jó partneri viszony és a kapcsolatépítés. A cégek egyik legfontosabb feladata, hogy jó hírnevet és bizalmat építsenek ki a célcsoportjuk tagjai körében.
Miben különbözik a B2B online marketing a B2C-től?
A B2B és B2C marketing sok mindenben különbözik egymástól, ahhoz, hogy megfelelő online marketing stratégiát tudjuk készíteni B2B piacokon, ismernünk kell a különbségeket és hogy ezt hogyan fordíthatjuk az előnyünkre.