Blogcikkek Weboldal tippek témában
Hasznos tippek és trükkök weboldal készítés és optimalizálás témában, hisz a megfelelő landing page (érkezési oldal) az online marketing hirdetések alapja.
Hogyan készítsünk jó weboldalt? Milyen részletekre figyeljünk egy jó weboldalhoz?
Cikkeinkben a landing oldalak készítésével és használatukkal foglalkozunk.
Mi az a weboldal A/B tesztelés és miért lehet hasznos vállalkozásunk számára? 2.rész
A weboldal mely elemeit a legérdemesebb A/B tesztelni? Az online marketing eszköztár egyes elemei jobban hozzájárulnak a konverziókhoz, mint mások.
Mi az a weboldal A/B tesztelés és miért lehet hasznos vállalkozásunk számára? 1.rész
A weboldal A/B tesztelés gyakran az UX tervezési folyamatának nagyon fontos része, amely egyedülálló betekintést nyújt abba, hogy a tervezés változásai várhatóan hogyan befolyásolják a felhasználói viselkedést.
Hogyan védekezzünk a spam-ek ellen?
2004-ben Bill Gates azt nyilatkozta, hogy a spam e-maileknek két éven belül leáldozik, ezzel szemben egy átlag felhasználó még manapság is több spam üzenetet kap, mint valós e-mailt, rendelkezünk kapcsolatfelvételi űrlappal, akkor szintén naponta szembesülünk az érkező spam megkeresésekkel.
Landing oldal szövegírás hatékonyan
A szövegírás látszólag határtalan lehetőségeket biztosít a kreativitás kiéléséhez. Az azonban, hogy végül hol és milyen céllal jelenik majd meg a szövegünk, jelentősen leszűkíti az alkalmazható megfogalmazásmódok és tartalmi elemek körét, illetve a formát is keretek közé helyezi.
Mit érdemes tudni a 2021 májusi Google Page Experience Update-ről?
2020-ban érkezett a bejelentés a Google-től, hogy 2021 májusában terveznek bevezetni egy új algoritmust - vagyis néhány új szempontot, amit a Google keresőmotorjai értékelni fognak a weboldalakkal kapcsolatban.
Hogyan tedd hatékonyabbá weboldal méréseidet a Google Tag Manager-rel?
Online körökben egyre többször találkozhatunk azzal a fogalommal, hogy Google Tag Manager (Google Címkekezelő). Egyre több online marketing rendezvényen, fórumon jöhet velünk szembe a szoftver neve és használati javaslatokat hallhatunk az eszközről.
Konverziós arány – mit jelent pontosan, mi számít jónak?
A weboldal konverziós arány elemzéséhez, értékeléséhez számos szempontot kell figyelembe vennünk az iparágtól kezdve azon keresztül, hogy honnan érkeznek a látogatóink egészen addig, hogy pl. milyen eszközről látogatják meg a weboldalt.
Hogyan égessük el minél hatékonyabban az online marketing büdzsénket?
Ma egy rendhagyó cikkel jelentkezünk, összegyűjtöttük azokat a kezdő és haladó tippeket, amelyek segítségével könnyen sikeresek lehetünk, amennyiben az a célunk, hogy a rendelkezésre álló digitális marketing büdzsénkből a lehető legkevesebbet hozzuk ki - akkor is, ha nem ez a szándékunk!
A weboldal dizájn alapjai a Gestalt pszichológia tükrében
Érdemes követnünk a Gestalt pszichológia, más néven az alaklélektan alapvető, vizuális érzékelésre vonatkozó megállapításait és szabályszerűségeit annak érdekében, hogy ne kergessük az őrületbe weboldal látogatóinkat és nehezítsük meg számukra szükségtelenül a weboldalunk használatát.
Munkaerő-toborzás online (állás)hirdetésekkel
Ha munkaerő-toborzás területén dolgozunk és napi kihívást jelent a nyitott pozíciók betöltése, valamint a normál fluktuáció mellett is elengedhetetlenül megüresedő állások betöltése, akkor érdemes megismerkedünk a felhasználók megváltozott viselkedéséhez alkalmazkodó új csatornákkal.