Universal Analytics – új korszak a webanalitikában
A webanalitikában új fejezetet nyit a Google új mérési rendszere, a Universal Analytics. 2014 áprilisától a Universal Analytics kilépett a BÉTA verzióból, és mára minden új funkciójával, frissítésével együtt fennakadások nélkül használható.
Adwords-tippek helyi vállakozásoknak
A kisvállalkozások számára az online marketing felületek meghódítása már-már lehetetlen küldetésnek tűnhet. Az alábbi tanácsokkal azonban bemutatjuk, hogy ez számukra is igen megtérülő lehet.
Olcsó húsnak híg a leve
Az ingyenesség vagy “olcsó” még mindig olyan varázsszavak, amelyek alól nagyon nehéz kivonni magunkat. Ami ingyen van, vagy nagyon olcsó abban nincs kockázat, azon nem tudunk bukni, nincs sok vesztenivalónk....
Bölcsek köve (helyett)
Mindegy mekkora marketing büdzsé áll rendelkezésünkre, vannak olyan kérdések, amelyeket akkor is érdemes átgondolnunk.
Google Ügynökségi Nap
Ma ismét Ügynökségi Napot tartott a Google a patináns Corinthia Hotelben, kétségkívül az egyik legjobb és leginformatívabb volt az összes eddigi közül.
Keresőoptimalizálás – Mítoszok és féligazságok
Az online marketing és azon belül is a “SEO” óriási business, a kérdés csak az, hogy kinek?
10 kérdés, amire minden döntéshozónak tudnia kellene a választ, mielőtt belefog egy online marketing projektbe
Ne bízza véletlenre vállalkozása sikerét! Minden második online marketing projekt csúnya bukással végződik, ami elkerülhető lenne, ha a cégvezetők hozzájutnának a megfelelő információkhoz.
Keresőoptimalizált webshop, profi online marketinggel
Magyarországon az elmúlt 4 év alatt megháromszorozódott az online kiskereskedelem forgalma, a 2012-es évre 180 milliárd forint közeli forgalmat prognosztizálnak a kutató intézetek.