Blogcikkek Google Ads hirdetés témában
A Google Ads a Google fizetett hirdetési rendszere. Cikkeinkből megismerheti a Google Ads működését és hasznos tanácsokat kaphat a kampányok kezeléséhez.
SEO Vs. Google AdWords
Mi a legfőbb különbség a SEO (keresőoptimalizálás) és a Google AdWords kampányok között? A SEO, vagyis a keresőoptimalizálás segítségével a Google találati listájának organikus, azaz a nem fizetett találati listáján kerülhet előrébb honlapunk.
Hogyan írjunk hatékony AdWords hirdetésszövegeket?
A szöveges hirdetések a Google AdWords kampányok kulcselemei, amelyeket mind kereső-, mind display kampányainkban használhatunk.
Havi 10.000 USD nonprofit szervezeteknek Google keresőhirdetésre
Tudta Ön, hogy nonprofit szervezetként - a feltételeknek való megfelelőség esetén - lehetősége van részt venni a Google Ad Grants programban, amely nonprofit szervezeteknek nyújt havi 10.000 USD - körülbelül 3 millió Ft-os - hirdetési keretet a Google keresőben?
Az Ön cége már rajta van a Google Térképen?
Ha rajta vagyunk a térképen, akkor a potenciális ügyfelek ránk találhatnak, de ha az a bizonyos térkép nem tüntet fel minket, akkor bizony ez sokkal nehezebb.
Hogyan ellenőrizhetem, hogy AdWords hirdetéseim valóban megjelennek-e?
Ha AdWords-ben hirdetünk, akkor teljesen jogos, hogy szeretnénk meggyőződni arról, hogy a hirdetésünk valóban megjelenik-e a célzott kulcsszavakra. Fontos tudni, hogy ha sokszor rákeresünk a kulcsszavainkra, akkor bizony árthatunk a kampányunknak!
Mostantól ellenőrizheti, hogy mennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön AdWords kampányait
A Google AdWords hirdetési lehetőségei szinte végtelenek, azonban egy kis- és közepes vállalkozásnál általában cégen belül nem áll rendelkezésre az ezzel kapcsolatos magas szintű szaktudás.
5 dolog amit tudnod kell az AdWordsről
Az AdWords egyik nagy előnye, hogy nem kell minden hirdetéstípust más rendszerben létrehozni, állandóan azon gondolkodni, hogy mi is a jelszó, hogy melyik kampány melyik rendszerben van.
10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához
Ahelyett, hogy egy nagy hirdetéscsoportot használna hosszú kulcsszólistával, készítsen minél szűkebb, releváns hirdetésicsoportokat, ahol a kulcsszavak egy-egy témához kapcsolódó szinonimák vagy egymáshoz kapcsolódó kifejezések.
Hogyan termel profitot az online hirdetés?
Az egyik leggyakoribb probléma, amivel találkozunk, hogy az AdWords hirdetők nincsenek tisztában azzal, hogy a kampányuk nyereséges vagy veszteséges.
Adwords-tippek helyi vállakozásoknak
A kisvállalkozások számára az online marketing felületek meghódítása már-már lehetetlen küldetésnek tűnhet. Az alábbi tanácsokkal azonban bemutatjuk, hogy ez számukra is igen megtérülő lehet.