Blogcikkek Google AdWords témában
A Google Adwords új neve Google Ads, vagyis Google hirdetések.
Ismerje meg a Google Ads kampányok sikerének titkát és a legfontosabb információkat.
Az Ön cége már rajta van a Google Térképen?
Ha rajta vagyunk a térképen, akkor a potenciális ügyfelek ránk találhatnak, de ha az a bizonyos térkép nem tüntet fel minket, akkor bizony ez sokkal nehezebb.
Hogyan ellenőrizhetem, hogy AdWords hirdetéseim valóban megjelennek-e?
Ha AdWords-ben hirdetünk, akkor teljesen jogos, hogy szeretnénk meggyőződni arról, hogy a hirdetésünk valóban megjelenik-e a célzott kulcsszavakra. Fontos tudni, hogy ha sokszor rákeresünk a kulcsszavainkra, akkor bizony árthatunk a kampányunknak!
Mostantól ellenőrizheti, hogy mennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön AdWords kampányait
A Google AdWords hirdetési lehetőségei szinte végtelenek, azonban egy kis- és közepes vállalkozásnál általában cégen belül nem áll rendelkezésre az ezzel kapcsolatos magas szintű szaktudás.
5 dolog amit tudnod kell az AdWordsről
Az AdWords egyik nagy előnye, hogy nem kell minden hirdetéstípust más rendszerben létrehozni, állandóan azon gondolkodni, hogy mi is a jelszó, hogy melyik kampány melyik rendszerben van.
10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához
Ahelyett, hogy egy nagy hirdetéscsoportot használna hosszú kulcsszólistával, készítsen minél szűkebb, releváns hirdetésicsoportokat, ahol a kulcsszavak egy-egy témához kapcsolódó szinonimák vagy egymáshoz kapcsolódó kifejezések.
Hogyan termel profitot az online hirdetés?
Az egyik leggyakoribb probléma, amivel találkozunk, hogy az AdWords hirdetők nincsenek tisztában azzal, hogy a kampányuk nyereséges vagy veszteséges.
Adwords-tippek helyi vállakozásoknak
A kisvállalkozások számára az online marketing felületek meghódítása már-már lehetetlen küldetésnek tűnhet. Az alábbi tanácsokkal azonban bemutatjuk, hogy ez számukra is igen megtérülő lehet.
Olcsó húsnak híg a leve
Az ingyenesség vagy “olcsó” még mindig olyan varázsszavak, amelyek alól nagyon nehéz kivonni magunkat. Ami ingyen van, vagy nagyon olcsó abban nincs kockázat, azon nem tudunk bukni, nincs sok vesztenivalónk....
Google Ügynökségi Nap
Ma ismét Ügynökségi Napot tartott a Google a patináns Corinthia Hotelben, kétségkívül az egyik legjobb és leginformatívabb volt az összes eddigi közül.
Keresőoptimalizált webshop, profi online marketinggel
Magyarországon az elmúlt 4 év alatt megháromszorozódott az online kiskereskedelem forgalma, a 2012-es évre 180 milliárd forint közeli forgalmat prognosztizálnak a kutató intézetek.