Blogcikkek Marketing vezetőknek témában
Hasznos tippek vezetőknek, marketing témakörben.
Mi fán terem az online versenytárs-kutatás?
A hatékony online marketingstratégia kialakításához elengedhetetlen, hogy tisztában legyünk a legfőbb versenytársaink online megjelenésével, tevékenységével.
Mi mindenhez kell értenie egy vállalati online marketingesnek?
Blogcikkünkben szeretnénk segítséget nyújtani az e speciális szakterületen új kollégát kereső felső- és középvezetők számára a jelöltek értékeléséhez.
Mik azok az attribúciós modellek és miért fontosak az online marketingben?
Az attribúciós modellek lényege, hogy - az esetek legnagyobb részében - a vásárlást egy hosszabb és összetettebb felhasználói folyamat előzi meg.
Mostantól ellenőrizheti, hogy mennyire gondosan kezeli ügynöksége az Ön AdWords kampányait
A Google AdWords hirdetési lehetőségei szinte végtelenek, azonban egy kis- és közepes vállalkozásnál általában cégen belül nem áll rendelkezésre az ezzel kapcsolatos magas szintű szaktudás.
Universal Analytics – új korszak a webanalitikában
A webanalitikában új fejezetet nyit a Google új mérési rendszere, a Universal Analytics. 2014 áprilisától a Universal Analytics kilépett a BÉTA verzióból, és mára minden új funkciójával, frissítésével együtt fennakadások nélkül használható.
Google Ügynökségi Nap
Ma ismét Ügynökségi Napot tartott a Google a patináns Corinthia Hotelben, kétségkívül az egyik legjobb és leginformatívabb volt az összes eddigi közül.
10 kérdés, amire minden döntéshozónak tudnia kellene a választ, mielőtt belefog egy online marketing projektbe
Ne bízza véletlenre vállalkozása sikerét! Minden második online marketing projekt csúnya bukással végződik, ami elkerülhető lenne, ha a cégvezetők hozzájutnának a megfelelő információkhoz.
Paradigmaváltás a marketingszemléletben
Akár évtizedes múltunk van a kommunikáció területén, akár újoncként csöppentünk bele a mélyvízbe, mindenképp érdemes ismernünk a tényeket és a számokat.