Blogcikkek Szakmai cikkek témában
Mobilalkalmazások – trendek, prognózisok
A 2020-as, de a 2021-es évet is alapjaiban meghatározó pandémia hatása a webshopok mellett a mobilalkalmazások használatát is felpörgette. Ebben a blogcikkünkben a mobilapplikációkkal kapcsolatos friss trendeket, prognózisokat szeretnénk bemutatni.
Alkalmazáskampányok Google Ads-ben
Ha mobilalkalmazással rendelkezünk, akkor az organikus felhasználóbázis-növekedés mellett - főként új mobilalkalmazás esetén - érdemes gondolnunk fizetett online hirdetések indítására is.
Landing oldal szövegírás hatékonyan
A szövegírás látszólag határtalan lehetőségeket biztosít a kreativitás kiéléséhez. Az azonban, hogy végül hol és milyen céllal jelenik majd meg a szövegünk, jelentősen leszűkíti az alkalmazható megfogalmazásmódok és tartalmi elemek körét, illetve a formát is keretek közé helyezi.
Hogyan tedd hatékonyabbá weboldal méréseidet a Google Tag Manager-rel?
Online körökben egyre többször találkozhatunk azzal a fogalommal, hogy Google Tag Manager (Google Címkekezelő). Egyre több online marketing rendezvényen, fórumon jöhet velünk szembe a szoftver neve és használati javaslatokat hallhatunk az eszközről.
Miért látok eltérő adatokat Google Ads-ben és Google Analytics-ben?
Ebben a blogcikkünkben a Google Analytics és Google Ads konverziós adatok értelmezéséhez nyújtottunk hasznos segítséget, illetve azt mutattuk meg, milyen rengeteg tényező befolyásolja azt, hogy ha egy adott kampányidőszakra vonatkozóan nagyon eltérő számokat látunk.
Konverziós arány – mit jelent pontosan, mi számít jónak?
A weboldal konverziós arány elemzéséhez, értékeléséhez számos szempontot kell figyelembe vennünk az iparágtól kezdve azon keresztül, hogy honnan érkeznek a látogatóink egészen addig, hogy pl. milyen eszközről látogatják meg a weboldalt.
Google Ads kampány javaslatok – hasznosak vagy ártalmasak?
A Google Ads fiókunkban a Google-tól kapott javaslatokat érdemes rendszeresen áttekintenünk, mert itt hasznos tippeket kapunk a kampányaink optimalizálásához, fejlesztéséhez.
A keresési szándék – online marketing szempontból
Teljesen mindegy, hogy B2B marketingben vagy B2C online marketingben vagyunk érdekeltek, érdemes tisztában lennünk a vásárlási döntési folyamat és az ezzel összefüggő keresési szándék sajátosságaival.
Okos hirdetéskreatívok Google Ads-ben (3. rész)
Cikksorozatunk előző két részében részletesen ismertettük a Google Ads-ben elérhető új, okos ajánlattételi stratégiákat, illetve az, okos hirdetéscélzásokat. E heti blogcikkünkben a Google Ads-ben elérhető új , immáron machine learning háttérrel működő okos hirdetéskreatívokat mutatjuk be.
Okos hirdetéscélzások Google Ads-ben (2. rész)
Cikksorozatunk előző részében röviden bemutattuk a machine learning-et. E heti blogcikkünkben a Google Ads hirdetésekhez használható ún. okos célzásokat (angol szóval smart targeting) ismertetjük, azok előnyeivel és korlátaival együtt.