Blogcikkek Szakmai cikkek témában
A weboldal usability alapjai – weboldalunk használhatósága
A web usability lényege, hogy weboldalunkat úgy alakítsuk ki, hogy a látogatók gyorsan és egyszerűen megtalálják azt, amit keresnek és ugyanilyen könnyen és gyorsan meg tudják vásárolni a termékünket/szolgáltatásunkat vagy fel tudják venni velünk a kapcsolatot.
A konverzió optimalizálás folyamata
Sokan kíváncsiak arra, hogy hogyan tudnának több konverziót (vásárlás, ajánlatkérés) elérni a weboldalukon annál, mint amennyi konverziójuk jelenleg van. Erre az egyik legjobb módszer a konverzió optimalizálás.
Magas a honlapom visszafordulási aránya. Mit tegyek?
Az első és legfontosabb dolog, amit meg kell nézni, hogy ténylegesen magasnak számít-e a visszafordulási arány, vagy teljesen normálisnak számít a honlap kontextusához képest.
AdWords hirdetések – a leggyakoribb tévhitek
Rengeteg tévhit kering a Google AdWords hirdetési rendszerével kapcsolatban az AdWords hirdetéseket még nem használó potenciális, de sajnos gyakran a már aktívan hirdetők körében is.
Milyen egy hatékony weboldal?
Napjainkban elengedhetetlen, hogy egy vállalkozás jelen legyen az interneten, rendelkezzen weboldallal. Azonban nem mindegy, hogy ez a weboldal milyen kialakítású, megjelenésű, hogy felhasználóbarát és hatékony, vagyis konverzióra optimalizált-e.
Hirdessünk-e saját márkanevünkre a Google keresőben?
Ügyfeleink körében elsőként felmerülő kérdés, hogy miért is hirdessenek a saját márkanevükre, ha az organikus találati listában úgyis ők jelennek meg első helyen a márkanevükre történő kereséseknél.
Mi az a kulcsszókutatás és miért fontos?
Az AdWords kampányok esetében a hirdetett téma szempontjából releváns kulcsszavaknak kiemelt jelentősége van, mivel mind a Keresési (Search) Hálózaton, mind pedig a Display (Tartalmi) Hálózaton lehetőség van a kulcsszavak alapján történő célzásra.
Hogyan válasszunk megfelelő érkezési oldalt webshopos PPC hirdetéseinkhez?
E-commerce honlapoknak nevezzük azokat a weboldalakat, amelyek esetében a teljes értékesítési folyamat online megy végbe. Ide tartoznak például a különböző ismert webshopok és webáruházak (pl. emag.hu, edigital.hu), szállásfoglaló oldalak (booking.com, szallas.hu) stb.
A “felhasználói szándék” fontos a keresőkampányokban
Ha AdWords-ben hirdetünk, akkor a célunk legtöbbször a konverziók maximalizálása, a márkaismertségünk növelése, vagy mindkettő. Az állandó kérdés: milyen kulcsszavakra hirdessünk, hogy elérjük a célunkat?
Hogyan hirdessünk a Google keresőben? – WebMa tippek
Mikor az online hirdetés kifejezést meghalljuk, legtöbbször rögtön a Google keresőben megjelenő hirdetések ugranak be. Ezek a hirdetések az organikus keresési találatok felett jelennek meg és egy pici zöld vagy sárga “hirdetés” felirattal vannak ellátva.