Universal Analytics – új korszak a webanalitikában
A webanalitikában új fejezetet nyit a Google új mérési rendszere, a Universal Analytics. 2014 áprilisától a Universal Analytics kilépett a BÉTA verzióból, és mára minden új funkciójával, frissítésével együtt fennakadások nélkül használható.
A migrálás előnyei
A Universal Analytics mindent tud, amit a Google Analytics, sőt még többet
A Universal Analytics új funkciói – Célkeresztben a fogyasztók alaposabb megismerése
A Universal Analytics legnagyobb előnye, hogy segítségével sokrétű információk kaphatók a fogyasztói szokásokról. A felhasználók alaposabb ismerete pedig hozzájárul a marketingcélok effektívebb teljesítéséhez. A Universal Analytics új funkciói mind az imént említett célt szolgálják. Ha kicsit több időnk van, akkor érdemes megnézni ezt az összefoglaló Universal Analytics videót: A következő videó egy remek áttekintést nyújt a Universal Analytics-ről:
Keressen minket bizalommal, ha online marketing aktivitásaihoz profi segítségre van szüksége!