A legjobb Google Ads kampánytípusok webshopoknak
A Google Ads-ben számos kampánytípus áll rendelkezésre termékünk vagy szolgáltatásunk hirdetésére. Vannak olyan kampánytípusok, amelyek mind a B2B- mind az e-kereskedelmi célokat egyaránt ki tudják szolgálni, azonban vannak olyan típusok is, amelyeket specifikusan a webshopok számára lehet a legjobban felhasználni.
A B2B sales funnel (értékesítési tölcsér) felépítése és tartalmi célzása
Mi az a B2B sales funnel, és hogyan tudunk profitálni belőle ha ismerjük a felépítését és a működését? Hogyan lehet megfelelő tartalmakat gyártani az egyes szakaszokhoz? Aktuális cikkünkben ezekre a kérdésekre igyekszünk választ adni.
Mik a sikeres Google Ads kampányok alapfeltételei egy webshop esetén?
Ahhoz, hogy webshopunk Google Ads hirdetéseivel eredményeket érjünk el, elsőként meg kell határozni a fő célokat. Ezeket fontos lefektetni már a tervezés elején, mivel a különböző fő célok más-más hirdetési megközelítést igényelnek.
Vásárlói viselkedési folyamat (customer journey) az online B2B marketingben
A B2B szegmensben sok vállalkozás meg van győződve arról, hogy a fizetett hirdetéseknek (pl. Google Ads, Facebook hirdetések, stb.) nincs szerepük a vásárlási folyamatban és a hozzájuk érkező leendő vásárlók nem is találkoznak online hirdetésekkel.
CSS-ek, vagyis Comparison Shopping Partnerek – megéri-e használni őket?
Régóta visszatérő kérdés az e-commerce hirdetők részéről, hogy a CSS-ek, vagyis Comparison Shopping Partnerek használatával tényleg 20%-os kedvezménnyel hirdethetünk a Google Shopping hirdetési hálózatán? Ez a bolondnak is megéri első ránézésre.
Okos- vs. hiúsági mutatók – avagy hogyan mérjük a valós digitális teljesítményt és hogyan lesz az adatból információ?
A digitális marketing sikerességének alapját az adatok képezik, azonban önmagukban az adatok mit sem érnek, ha nem vagyunk képesek azokat használható információvá tenni.
A WebMa 2022-ben is Google Premier Partner
Örömmel jelentjük, hogy ismét Premier Google Partnerek lettünk! A Google teljesen megújította az évek óta működő partner programját, jelentősen szigorította a kiemelt partnerekre vonatkozó követelményeket, így a premier jelvényt már csak a Google Partner ügynökségek azon legjobb 3%-a viselheti, aki megfelelt az új követelményeknek is.
A 10 legfontosabb trend a PPC hidetések terén 2022-ben – 3.rész
Elérkeztünk a 3 részes blog cikkünk utolsó részéhez. Nézzük meg utoljára, hogy a 2022-es év milyen lehetőségeket és kihívásokat tartogat a PPC szakemberek és a vállalkozások számára.