Blogcikkek PPC hirdetés témában
Az ún. PPC hirdetés olyan online hirdetést jelent, amely használatakor jellemzően nem a hirdetések megjelenítéséért (vagyis nem CPM alapon) fizetünk, hanem csupán a hirdetéseinkről a weboldalunkra történő átkattintásokért (a PPC a pay-per-click rövidítése) kell fizetnünk.
Bár PPC hirdetés tulajdonképpen a YouTube hirdetés is, a YouTube hirdetések esetében a hirdetett videónk megtekintéséért fizetünk.
A legjobb Google Ads kampánytípusok webshopoknak
A Google Ads-ben számos kampánytípus áll rendelkezésre termékünk vagy szolgáltatásunk hirdetésére. Vannak olyan kampánytípusok, amelyek mind a B2B- mind az e-kereskedelmi célokat egyaránt ki tudják szolgálni, azonban vannak olyan típusok is, amelyeket specifikusan a webshopok számára lehet a legjobban felhasználni.
Okos- vs. hiúsági mutatók – avagy hogyan mérjük a valós digitális teljesítményt és hogyan lesz az adatból információ?
A digitális marketing sikerességének alapját az adatok képezik, azonban önmagukban az adatok mit sem érnek, ha nem vagyunk képesek azokat használható információvá tenni.
A 10 legfontosabb trend a PPC hidetések terén 2022-ben – 3.rész
Elérkeztünk a 3 részes blog cikkünk utolsó részéhez. Nézzük meg utoljára, hogy a 2022-es év milyen lehetőségeket és kihívásokat tartogat a PPC szakemberek és a vállalkozások számára.
A 10 legfontosabb PPC hirdetési trend 2022-ben – 2.rész
Tovább folytatjuk az aktuális PPC trendek bemutatását. A 2022-es év sok újdonságot fog hozni a PPC hirdetések területén!
A 10 legfontosabb PPC hirdetési trend 2022-ben – 1.rész
A következő 3 részes blogcikkben a 10 legfontosabb PPC trendet mutatjuk be, amelyek meg fogják határozni a 2022-es évet. Ezek az általunk legfontosabbnak gondolt trendek, amelyek gyökeresen befolyásolják majd az idei online marketing eredményeket.
Mi a sikeres B2B online marketing titka?
A B2B online marketing kampányok megtervezése és kivitelezése jellemzően jóval komplexebb előkészítést igényel, mint egy tipikus B2C marketing kampány elindítása.
Telefonbeszélgetések és online hirdetések – Valóban lehallgat minket a Facebook és a Google?
Ismerős a helyzet, amikor egy telefonbeszélgetés után felmegyünk a Facebookra és szembejön velünk egy olyan termék vagy szolgáltatás online hirdetése, amiről éppen szót ejtettünk a beszélgetés során?
Online marketing újratervezés covid idején – a Nissan esettanulmány
Óriási szakmai megtiszteltetés érte a WebMa csapatát, mivel egy nagyon kedves ügyfelünk, a Nissan komplex digitális marketing stratégiájának közös újraalkotása és az ehhez illeszkedő mérési- és ppc kampány megoldásaink bekerültek egy dedikált esettanulmányba a Think with Google (CEE) weboldalán.
Standard vagy smart shopping kampány – mikor melyiket használjuk?
Talán az egyik legjobban várt hirdetési típus volt a shopping kampány megjelenése Magyarországon. Ez a hirdetési típus 2019 nyarán jelent meg itthon és azonnal a webshopos hirdetők fő hirdetési formájává vált.
A YouTube-on hirdetnél? Ezeket érdemes tudnod.
A koronavírus-járvány alatt, részben a lezárások miatt az emberek több időt töltöttek a digitális térben, mint azelőtt. A boltbezárások miatt fellendült az online kereskedelem, az online tér lett a szórakozás helyszíne ezáltal a korábbinál még intenzívebb YouTube használatot is.