Blogcikkek PPC hirdetés témában
Az ún. PPC hirdetés olyan online hirdetést jelent, amely használatakor jellemzően nem a hirdetések megjelenítéséért (vagyis nem CPM alapon) fizetünk, hanem csupán a hirdetéseinkről a weboldalunkra történő átkattintásokért (a PPC a pay-per-click rövidítése) kell fizetnünk.
Bár PPC hirdetés tulajdonképpen a YouTube hirdetés is, a YouTube hirdetések esetében a hirdetett videónk megtekintéséért fizetünk.
TikTok hirdetés – mi fán terem?
A TikTok izgalmas, új hirdetési platformot jelenhet azon hirdetők számra, akik a 13-30 éves célcsoportban szeretnék növelni elérésüket, illetve kifejezetten a tindézser célcsoportot szeretnék elérni márkaüzenetükkel.
Hogyan készítsünk hatékony YouTube videóhirdetést?
A pontos célozhatóságnak és mérhetőségnek köszönhetően a YouTube videóhirdetések nem csupán az ismertségnöveléshez, de egyéb marketing célok eléréséhez is remek eszközzé váltak.
Google Hotel hirdetések – szállodák számára
Ha Ön hotelt, szállodát üzemeltet és komoly kihívást jelent a közvetlen foglalások részarányának növelése, akkor kifejezetten javasoljuk Önnek a Google Hotel hirdetéseket.
Google Ads esettanulmány: Magyar Termék Nonprofit Kft.
Óriási szakmai megtiszteltetés érte a WebMa csapatát. Egy nagyon kedves ügyfelünk, a Magyar Termék Nonprofit Kft. Google Ads kampánysikere egy szakmai esettanulmányban is megtekinthető a Think with Google felületén.
Megérkezett Magyarországra a Google Shopping hirdetés
Mint minden eszköz, a Google Shopping hirdetések is annyira hatékonyak, mint a kéz, amely használja őket. Blogcikkünkben röviden összefoglaljuk a tudnivalókat és best practice-eket a Google Shopping hirdetésekre vonatkozóan.
Online marketing – kiszervezzem vagy tartsam házon belül?
Számos tényezőt kell figyelembe vennünk annak eldöntéséhez, hogy vállalati online marketing tevékenységünk mely elemeit érdemes kiszerveznünk és melyeket érdemes házon belül tartanunk. Hozzunk valóban átgondolt döntést!
A keresési szándék – online marketing szempontból
Teljesen mindegy, hogy B2B marketingben vagy B2C online marketingben vagyunk érdekeltek, érdemes tisztában lennünk a vásárlási döntési folyamat és az ezzel összefüggő keresési szándék sajátosságaival.
Videóhirdetés: YouTube vagy Facebook?
Ha videókampányról van szó, akkor a legelső kérdés ügyfeleink részéről mindig az, hogy YouTube-on vagy Facebook-on érdemesebb-e futtatni videóhirdetést, természetesen a válasz nem egyszerű és főként az adott kampány fő céljától függ.
A YouTube hirdetés csak márkaismertség-növelésre jó? Dehogy.
Még mindig széles körben elterjedt az a tévhit, hogy a YouTube videóhirdetések főként ismertség-növelésre alkalmasak, értékesítést közvetlenül azonban nem hoznak. Azonban ez már nem így van.
Okos licitstratégiák Google Ads-ben (1.rész)
Eheti blogcikkünkben a machine learningre épülő, új Google Ads megoldásokat mutatjuk be, amelyek két fő területre koncentrálódnak, egyrészt okos licitstratégiákkal, másrészt okos kreatívokkal, harmadrészt pedig okos célzásokkal turbózhatjuk fel Google Ads kampányainkat.