Blogcikkek Szakmai cikkek témában
Mikro-momentumok: hogyan használjuk ki őket online kampányainkban?
A “micro-moments” egy viszonylag új kifejezés az online marketing területén, a Google mindössze két éve mutatta be először a jelenség koncepcióját.
Mik azok az attribúciós modellek és miért fontosak az online marketingben?
Az attribúciós modellek lényege, hogy - az esetek legnagyobb részében - a vásárlást egy hosszabb és összetettebb felhasználói folyamat előzi meg.
Online marketing: mit érdemes mérni és hogyan?
Egy régi mondás szerint a vállalati marketing költések fele kidobott pénz, csak sosem lehet kideríteni, hogy melyik fele... Az online marketing kampányok esetében ez teljesen máshogyan néz ki.
“Machine learning” – hogyan használjuk az AdWords kampányokban?
A mesterséges intelligencia és gépi tanulás révén megvalósult technikai megoldások óriási pluszt adhatnak hozzá AdWords kampányainkhoz és online adataink elemzéséhez.
10 tipp AdWords kampányának optimalizálásához
Ahelyett, hogy egy nagy hirdetéscsoportot használna hosszú kulcsszólistával, készítsen minél szűkebb, releváns hirdetésicsoportokat, ahol a kulcsszavak egy-egy témához kapcsolódó szinonimák vagy egymáshoz kapcsolódó kifejezések.
Hogyan termel profitot az online hirdetés?
Az egyik leggyakoribb probléma, amivel találkozunk, hogy az AdWords hirdetők nincsenek tisztában azzal, hogy a kampányuk nyereséges vagy veszteséges.
Adwords-tippek helyi vállakozásoknak
A kisvállalkozások számára az online marketing felületek meghódítása már-már lehetetlen küldetésnek tűnhet. Az alábbi tanácsokkal azonban bemutatjuk, hogy ez számukra is igen megtérülő lehet.
Google Ügynökségi Nap
Ma ismét Ügynökségi Napot tartott a Google a patináns Corinthia Hotelben, kétségkívül az egyik legjobb és leginformatívabb volt az összes eddigi közül.
Keresőoptimalizálás – Mítoszok és féligazságok
Az online marketing és azon belül is a “SEO” óriási business, a kérdés csak az, hogy kinek?
Keresőoptimalizált webshop, profi online marketinggel
Magyarországon az elmúlt 4 év alatt megháromszorozódott az online kiskereskedelem forgalma, a 2012-es évre 180 milliárd forint közeli forgalmat prognosztizálnak a kutató intézetek.