SEO Trendek 2011 – Keresőoptimalizálás trendek analitikus marketing szemszögből II. rész
Folytassuk a 2011-es SEO trendek megismerését azokkal az “old-school” pontokkal, amelyek aktuálisabbak, mint valaha.
Content is (still) king! – Azaz: a tartalom még mindig király
- Középpontban a felhasználók – gyakorlatilag az egész frissítés arról a tényről szól, amelyet a cikk első részében már említettünk: felhasználók a robotok előtt!
- Ennek az elvnek az érvényesülése érdekében a Google egyre szofisztikáltabb módszereket használ a valós értéket nem biztosító oldalak felderítése és megbüntetése érdekében – vagyis a régi SEO trükkök egyre kevésbé működnek
- A minőségi tartalom szerepe a keresőoptimalizálásban fontosabb, mint valaha. A másolt, duplikált vagy lopott szövegekkel rendelkező oldalak komoly forgalom veszteséget fognak elszenvedni
Az értékes tartalom ismérvei:
- Egyedi és informatív
- Hiteles
- Releváns és hasznos
- Minőségi linkek mutatnak rá
- Értékes biztosít a felhasználóknak – ezáltal minőségi linkek mutatnak rá
Nincs ingyen ebéd!
- Az oldalt előzetes kutatások alapján építsük fel – iparági, konkurencia kutatás, kulcsszókutatás, stb
- Értékes, egyedi tartalommal töltsük fel
- Ügyeljünk a felhasználóbarát megvalósításra és navigációra
- Elemezzük az eredményeket
- Az eredmények alapján pedig folyamatosan javítsuk, finomhangoljuk a teljesítményünket
Az oldalbetöltődés sebessége – website speed matters!
Elemzés, kutatás – fókusz a konverzión!
Ez nem véletlen, nézzünk egy egyszerű példát arra, hogy mekkora hozadéka is lehet annak, ha kicsit mélyebben az adatok mélyére nézünk:
- Alapos érkezési oldal vizsgálat és optimalizálás
- kulcsszavak
- navigáció
- design
- kapcsolatteremtési – konverziós gombok lehetőségek
- AdWords kampány set up és monitoring
- Professzionális, a rendszer mélységét ismerő szakértő felállítás
- A kampányok folyamatos optimalizálása konverziós arány és konverziós költség fókusszal
Milyen eredményeket láthatunk az optimalizált érkezési oldal és a professzinális kampány esetében, egy átlagos kampánnyal összehasonlítva:
- Alacsonyabb CPC- kattintási költség
- Több látogató ugyanakkor büdzséből
- Magasabb konverziós arány
- Több ügyfél
- Alacsonyabb ügyfélszerzési költség
Folyt. köv.
Keressen minket bizalommal, ha online marketing aktivitásaihoz profi segítségre van szüksége!