Blogcikkek online marketing stratégia témában
Mit jelent egy komplex online marketing stratégia, milyen elemeket kell tartalmaznia és mit nem?
Tudj meg többet arról, hogyan tervezhetsz meg egy profi online marketing stratégiát és mi mindenre érdemes odafigyelned.
Beszéljünk egymással, mint B2B
A WebMa online marketing ügynökség több mint 18 éves pályafutása során rengeteg leadgeneráló és e-commerce weboldal sikeressé tételében vett már részt projekt szinten és hosszú távon egyaránt.
Tipikus döntéshozói hibák online marketing kampányok esetén
A WebMa több mint 17 éves fennállása alatt rengeteg döntéshozói hibával találkoztunk már, amelyeket most összegyűjtöttünk neked azért, hogy a kiválasztott ügynökséggel közösen sikerüljön az előirányzott idő- és büdzsé kereten belül az elvárt eredményeket elérni.
A kosárelhagyás leggyakoribb okai
A kosárelhagyás okait minden e-commerce oldalt üzemeltető cégvezető és marketing vezető számára kulcsfontosságú ismerni. A Baymard 12 éve követi a globális átlagos kosárelhagyási arányt, amely jelenleg 69,8%.
Online Lead Gen statisztikák
Ebben a cikkben a legfrissebb leadgenerálási statisztikákat és referencia értékeket vesszük sorra, hogy segítsünk versenyben maradni a leadek generálásában és azok vásárlóvá alakításában. Ezek a statisztikák megmutatják, hogy hol tart a leadgenerálás, hogyan változik, és rávilágítanak néhány új trendre, amellyel tisztában kell lennünk.
Online marketing statisztikák
Az elmúlt időszakban egyre többet halljuk az adatvezérelt marketing kifejezést. De miért fontos az, hogy döntéseinket ne megérzések alapján, hanem a rendelkezésünkre álló marketing statisztikai adatok alapján hozzuk meg?
Hogyan készüljünk fel hirdetőként a cookie-k kivezetésére? Top tippek 2023-ra
Az online szakmai világot már izgalomban tartja a Google által bejelentett Süti kivezetés aminek időpontja rohamosan közeledik, már a marketingesek is elkezdtek foglalkozni a témával, hiszen ez a változás alapjaiban alakítja majd át az online hirdetési és marketing stratégiát.
Online marketing menedzser kerestetik!
A klasszikus, offline marketing tudás mellett, a mára már nagyrészt technológia által vezérelt gazdasági folyamatok megkövetelik a cégvezetőktől, hogy otthonosan mozogjanak a digitális / online marketing világában is és/vagy rendelkezzenek akár házon belül is egy olyan kollégával...
Inflációs marketing stratégia – mire érdemes odafigyelni?
A jövő - mint oly sokszor - most is bizonytalan, ami állandó, az csupán a változás. Marketingesként hogyan reagálhatunk az aktuális kihívásokra, hogyan építhetünk fel egy inflációálló marketing stratégiát? Ebben a blogcikkünkben hasznos tippeket adunk az elinduláshoz.
Online marketing stratégia – hogyan készítsük el?
A leggyakoribb probléma, amivel szembesülünk, hogy az ügyfelek nem rendelkeznek egy átgondolt, komplex, mérhető stratégiával, így viszont nagy valószínűséggel a legjobb kampány sem tudja hatékony támogatni az elérendő üzleti célokat.
PPC ügynökségi szolgáltatás-csomagok – Mit várhatunk el reálisan a pénzünkért?
Ebben a blogcikkünkben szeretnénk bemutatni az online hirdetést tervező cégeknek, hogy milyen szolgáltatási csomagban nagyjából mit várhatnak el a különböző típusú ppc ügynökségektől, performance marketing ügynökségektől vagy stratégiai digitális marketing ügynökségektől.