Keresőoptimalizált webshop, profi online marketinggel
Magyarországon az elmúlt 4 év alatt megháromszorozódott az online kiskereskedelem forgalma, a 2012-es évre 180 milliárd forint közeli forgalmat prognosztizálnak a kutató intézetek. Az elektronikus kereskedelem legnagyobb előnye azonban, hogy akár kisvállalkozások számára is elérhetővé és megfizethetővé teszi a külföldi piacokra történő belépést, ami viszont a hazaihoz képest már óriási piacot és egyúttal lehetőséget jelent a hazai cégek számára. Ha tudnak élni a lehetőséggel…
Miért sikerül olyan kevés cégnek a nemzetközi online marketing?
Kell egy webshop…
Hát először is szükség van egy jól működő, megbízható, gyors webshopra, ami megfelel mind a keresők, mind felhasználók elvárásainak. Egy nemzetközi kereskedelemre alkalmas webáruház fejlesztése általában óriási erőforrást igényel, főleg ha egyedi megoldásra van szükségünk, amelyre az olcsó, dobozos megoldások korlátozottan vagy egyáltalán nem alkalmasak. Mire egyáltalán eljutunk addig, hogy van egy funkcionálisan alkalmas webshopunk, sokszor hónapok, sőt évek is eltelhetnek. Ezalatt sokszor nem csak a kedvünk megy el a projektől, de a büdzsénk is elfogy, sőt akár a teljes környezet is megváltozhat annyira, hogy már nem is tudjuk elindítani az oldalt.
AdWords és Analytics nélkül nem fog menni…
Természetesen akár angol piacon is lehet szép eredményeket elérni az organikus eredmények között, a kérdés csak az, hogy mennyi idő alatt és mennyi befektetéssel… Az angol, német és egyéb népszerű nyelvek esetében nem érdemes csak a természetes találatokra alapoznunk, mindenképp számolnunk kell költséghatékony és mérhető hirdetési formával, amellyel gyorsan, kiszámíthatóan terelhetünk forgalmat az oldalra. Erre a WebMa egyértelműen a Google AdWords kampányt javasolja.
Konverzió nélkül mit érek én?
- Nem elég relevánsak a látogatók – rossz a kampány
- Nincs vagy hiányos az információ az oldalon – nincs jól előkészítve marketing szempontból
- Nem elég hiteles az online vásárláshoz – nem ismert a látogató számára
Összefoglalva mi kell a sikeres nemzetközi e-kereskedelem üzlethez?
A kiélezett nemzetközi versenyben, az e-commerce sajátosságait figyelembe véve a kövekező pontokra kell mindenképp koncentrálnunk
- (Versenyképes termék vagy szolgáltatás – nulladik szint)
- Átgondolt online marketing stratégia
- Felhasználóbarát, profi, keresőoptimalizált webshop
- Specifikus online marketing kompetenciák
- Keresőoptimalizálás
- PPC tudás – Google AdWords
- Webanalízis és konverzió optimalizálás- Google Analytics
- Közösségi marketing
- Hitelesség
- Folyamatos működés biztosítása
A WebMa teljeskörű megoldást kínál a nemzetközi piacra lépéshez!
- Forrás a piacra lépés finanszírozásához – Nemzetközi online marketing tanácsadás pályázati forrásból
- Online marketing stratégia kidolgozás
- Analitikus marketing – Google Analytics elemzések
- Profi AdWords kampány
Keressen minket bizalommal, ha online marketing aktivitásaihoz profi segítségre van szüksége!